روند انتقال تعدادی از ساکنان منطقه کوی فلسطین آغاز شده است

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه روند انتقال تعدادی از ساکنان منطقه کوی فلسطین آغاز شده است، گفت: ساکنان کوی فلسطین همزمان با احداث و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن، براساس اولویت در چند مرحله از دی تا خرداد سال آینده به پروژه‌های نهضت ملی مسکن انتقال داده خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان و نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، اصغر اسماعیلی در آستانه سفر سوم رئیس‌جمهور به استان زنجان، اظهار کرد: در سفر دور اول رئیس‌جمهور به استان زنجان دستور تسریع در رفع مشکلات و جا به جایی ساکنین محله کوی فلسطین از سوی آیت الله رئیسی صادر شد و در این راستا مطالعات اجتماعی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان انجام گرفت.

وی افزود: با پیگیری و تلاش استاندار و هماهنگی صورت گرفته، تعدادی از واحدهای مسکونی در اولویت اول برای جابه‌جایی قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه بعد از سفر رئیس‌جمهور به استان طرح جابه‌جایی کوی فلسطین از اولویت‌های مهم اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان قرار گرفت، خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام گرفته، چهار خانواده از ساکنان کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن انتقال داده شدند.

اسماعیلی با بیان اینکه همزمان با احداث و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن ساکنان کوی فلسطین بر اساس اولویت در چند مرحله جابه‌جا می‌شوند، تصریح کرد: ۶۳ واحد مسکونی کوی فلسطین زنجان در زون سوم از دی تا خرداد، سال آینده به پروژه‌های نهضت ملی مسکن انتقال داده خواهد شد.

وی اضافه کرد: تعدادی از واحدهای مسکونی در منطقه کوی فلسطین زنجان که در محدوده راه‌آهن است، در اولویت اول برای جابه‌جایی هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۱۳۰ واحد مسکونی در منطقه کوی فلسطین وجود دارد که این تعداد در سه فاز جا به جا بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته خواهند شد.

کد خبر 716680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.