طرح زیست محیطی معدن آلبلاغ اسفراین تصویب شد

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی از تصویب طرح زیست محیطی معدن آلبلاغ خبر داد و گفت: فعال شدن معادن استان نویدبخش است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مهدی رشیدی امروز _ دوشنبه یازدهم دی_ در شورای معادن خراسان شمالی اظهار کرد: فعال شدن معادن استان نویدبخش و امید آفرین است.

وی از تصویب طرح زیست محیطی معدن آلبلاغ خبر داد و گفت: معادن استان در اختیار اهل فن قرار گرفته و فعال شده‌اند؛ با اقداماتی که انجام شده، معادن غیر فعال استان نیز فعال خواهند شد.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنانش گفت: از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری و با همکاری صنایع استان، ۱۰ هنرستان جهت مهارت آموزی به تناسب شهرستان‌ها احداث می‌شود.

رشیدی با بیان اینکه آموزش‌های مهارتی نقش مهمی در تشکیل سرمایه انسانی از طریق تربیت نیروهای ماهر مورد نیاز بازار کار ایفا می‌کند، گفت: یکی از موضوعات مهم که در برنامه ششم و هفتم تاکید شده توسعه متوازن بوده و در همین راستا هدایت دانش آموزان برای توسعه متوازن به سمت مهارت آموزی است.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین هنرستان‌های مورد نیاز استان در حوزه صنعت است، بیان کرد: تربیت نیروی کار ماهر از دغدغه‌های صنایع استان است و اگر نیرو در مراکز آموزشی ویژه صنایع، تربیت شود، سیکل بروکراسی فاقد بهره‌وری از بین خواهد رفت.

وی در خصوص تأمین زمین برای ساخت هنرستان‌ها، افزود: تأمین زمین برای ساخت هنرستان‌ها به تناسب و مقدار نیاز با آموزش و پرورش است.

کد خبر 716617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.