اعلام جزئیات برنامه‌های سالگرد شهادت سردار سلیمانی در آذربایجان‌ شرقی

فرمانده سپاه عاشورا جزئیات برنامه های سالگرد شهادت سردار سلیمانی در آذربایجان‌شرقی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، سردار اصغر عباسقلیزاده عصر امروز _ دوشنبه یازدهم دی_ در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری ۱۲ تا ۱۸ دی بنام هفته مقاومت اظهار کرد: امسال نیز بمانند سال‌های گذشته شاهد رویدادهای مختلف برای بزرگداشت یاد و نام سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی خواهیم بود.

وی در این خصوص افزود: مراسم اصلی سالگرد شهید سلیمانی روز ۱۳ دی‌ماه از ساعت ۱۰ صبح با حضور اقشار مختلف مردم در سالن همایش‌های مصلی تبریز برگزار خواهد شد. علاوه بر مراسم اصلی که در تبریز برگزار می‌شود در شهرستان و محلات و روستاها نیز مراسم‌های مشابهی برگزار می‌شود.

سردار عباسقلیزاده با اشاره به تهیه ۶۰۰ جهیزیه کامل گفت: با توجه به تقارن سالگرد شهادت سردار سلیمانی با میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها، سپاه عاشورا روز سه شنبه ۶۰۰ جهیزیه کامل بین نوعروسان توزیع خواهد کرد.

فرمانده سپاه استان خاطرنشان کرد: بیش از هزار بسته محتوایی و نمایشگاهی نیز برای استفاده در مساجد و مدارس تهیه و در اختیار گروه‌های مردمی قرار گرفته است. علاوه بر اقدامات محتوایی در فضای حقیقی، در فضای مجازی نیز پویش‌های مختلفی برای تبیین مکتب شهید سلیمانی راه اندازی شده است.

سردار عباسقلیزاده در تشریح سایر برنامه‌های هفته مقاومت گفت: در این هفته بیش از ۲۰۰ دانشجو برای زیارت مزار سردار سلیمانی به کرمان اعزام شده‌اند. روز ۱۵ دی نیز محفل قرآنی نور به یاد سیدالشهدای مقاومت در تبریز برگزار خواهد شد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت در پایان تصریح کرد: عناوین بالا تنها بخشی از اقدامات استان در سالگرد شهادت سردار سلیمانی است و طبیعتاً برنامه‌های مختلفی توسط گروه‌های مردمی و مساجد و هیئت‌ها در استان تدارک دیده شده که امیدواریم برنامه‌های امسال یک گام بزرگ برای تبیین و ترویج مکتب شهید سلیمانی باشد.

کد خبر 716605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.