فدراسیون امتیازات از دست‌ رفته شمس‌آذر را برگرداند

مربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین گفت:‌ با توجه به اتفاقات رخ‌داده خواسته صریح ما از فدراسیون فوتبال این است که تا امتیازات از دست رفته ما را بازگرداند؛ چون حقمان نبود که لیگ برتر را با امتیاز ۳- شروع کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، مهرداد کریمیان شامگاه امروز -دوشنبه یازدهم دی‌ماه- در نشست خبری بعد از دیدار تیمش با سپاهان اصفهان که در میکسدزون ورزشگاه سردارآزادگان برگزار شد، اظهار کرد: امروز می‌توانستیم گل‌های بیشتری را هم به ثمر برسانیم تا جایی که در نیمه دوم تیم میهمان را مجبور کردیم رو به بازی بلند بیاورد، هرچند این تیم صاحب سرمربی بسیار بزرگی بود، اما بازیکنان ما برای این دیدار سنگ تمام گذاشتند.

وی اضافه کرد: منتظر تداوم پیروزی‌های شمس‌آذر در نیم فصل دوم این رقابت‌ها باشید و البته با داشتن بازیکنان بلند پروازی که داریم، شاهد محقق شدن این خواسته مردم، هواداران و کادر مدیریتی و فنی باشگاه خواهیم بود.

مربی شمس‌آذر قزوین با بیان اینکه تیم ترکیب جوان و جویای نامی دارد، گفت: با وجود این بازیکنان جوان که در بیشتر اوقات احساساتشان بر بازی غلبه می‌کند، ثابت کردیم در برابر تیم‌های بزرگ نتایج دلخواه رابه دست می‌آوریم و این ایراد نتوانسته جلو روند رو به رشد ما را بگیرد.

کریمیان ادامه داد: با توجه به اتفاقات رخ‌داده خواسته صریح ما از فدراسیون فوتبال این است که تا امتیازات از دست رفته ما را بازگرداند. با این حال در زمین بازی به کارمان با قوت ادامه می‌دهیم، اما حقمان نبود که لیگ برتر را با امتیاز ۳- شروع کنیم.

وی همچنین تشویق تیمش توسط هواداران همشهری را عالی توصیف کرد و گفت: امیدواریم تا پایان رقابت‌های لیگ برتر همچنان شاهد حضور و تشویق تماشاگران قزوینی از تیم خودشان باشیم.

کد خبر 716600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.