شهرداری برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر اجلاس سراسری نماز آمادگی دارد

شهردار زنجان از آمادگی شهرداری برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر اجلاس سراسری نماز در زنجان خبر داد و گفت: در این راستا نخستین طرح دیوارنگاره‌ بزرگ میدان ولیعصر با موضوع نماز و محوریت نسل نو اکران خواهد شد.

علیرضا فیروزفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان با اشاره به اینکه رویداد مهمی را در استان زنجان طی روزهای آتی شاهد خواهیم بود، اظهار کرد: سی‌امین اجلاسیه سراسری نماز به میزبانی زنجان در اواسط دی برگزار خواهد شد.

وی افزود: پایتخت شور و شعور حسینی افتخار میزبانی این برنامه عظیم و یکی از مهمترین همایش‌های فرهنگی و مذهبی را دارد که اتفاق مبارکی برای شهرمان به شمار می‌رود.

شهردار زنجان از آمادگی مجموعه شهرداری جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر اجلاس سراسری نماز در زنجان خبر داد و خاطرنشان کرد: به طور قطع همه همکاران شهرداری و اعضای شورا در کنار مسئولان با این رویداد وظایف خودشان را انجام خواهند داد.

فیروزفر با بیان اینکه اجلاسیه سراسری نماز همه ساله با پیام مقام معظم رهبری و سخنرانی یکی از رؤسای قوای سه‌گانه و به میزبانی یکی از استان‌ها برگزار می‌شود، اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، ریاست جمهوری در سفر به استان زنجان سخنران ویژه این مراسم خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با ستاد اقامه نماز در راستای اجرای این اجلاسیه، تصریح کرد: تصمیمات خوبی در این جلسات اتخاذ شده است، علاوه بر آن با محوریت شهرداری زنجان اقدامات تبلیغی و فضاسازی محیط شهری با استفاده از طرح‌های فاخر هنری با موضوع نماز که در قالب دیوارنگاره، استند، بیلبورد و عرشه‌های موجود در سطح شهر و نصب المان‌ها و تندیس‌هایی با موضوع اقامه نماز به صورت جدی، صورت خواهد پذیرفت.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه نخستین طرح دیوارنگاره بزرگ میدان ولیعصر با موضوع نماز و محوریت نسل نو اکران خواهد شد، ادامه داد: معاونت خدمات شهری با فراهم کردن مقدمات و نیازهای اساسی همچون پارکینگ تکمیل فضای سبز و سایر خدمات مورد نیاز در آماده‌سازی مصلی با استفاده از ماشین آلات و تأمین نیروی انسانی لازم به میدان آمده است و با تمام امکانات آماده خدمت‌رسانی به شرکت‌کنندگان در سی‌امین اجلاس سراسری نماز می‌باشد.

فیروزفر با اشاره به مشارکت شهرداری زنجان در اجرای نمایش بزرگ «آواز پر جبرئیل» در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان، گفت: در این نمایش که با حضور جمع کثیری از هنرمندان استان زنجان از ۴ تا ۱۴ دی ماه در حال اجراست؛ صحنه‌های زیبایی از نماز و عبادت برای مخاطبان به نمایش درآمده است.

وی با اشاره به اجرای طرح «عهد واره به رنگ قنوت» در مدارس استان زنجان، افزود: در این طرح که در ۴۰ مدرسه استان زنجان به اجرا درآمد، اساتید تخصصی نماز از قم دانش‌آموزان را با فلسفه نماز آشنا کردند.

کد خبر 716575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.