اجرای طرح آگاه‌سازی رانندگان از نقاط پرتصادف در دستور کار است

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از برنامه‌ریزی برای اجرای طرح ویژه آگاه‌سازی رانندگان از نقاط پرتصادف در جاده‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی مولوی در حاشیه جلسه کارگروه ویژه پیشگیری از تصادفات در راه‌های برون‌شهری استان اصفهان اظهار کرد: این جلسه به صورت مشترک بین کارشناسان ارشد پلیس راه استان و کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با هدف هم‌افزایی اقدامات سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی در راستای ارتقای فرهنگ ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه پس از تحلیل مختصات جغرافیایی ثبت شده تصادفات در ۱۰ سال اخیر پیرامون راهکارهای ارتقای فرهنگ و ایمنی رانندگی و کاهش حوادث جاده‌ای بحث و تبادل نظر و تصمیمات خوبی در این زمینه گرفته شد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان اظهار داشت: یکی از مصوبات این جلسه برنامه‌ریزی لازم به منظور شناسایی زمان و مقاطع پرتصادف جاده‌های استان و پوشش این مقاطع با استفاده از ظرفیت تیم‌های امدادی دستگاه‌های مرتبط به همراه تیم‌های گشتی پلیس راه استان بود.

مولوی با بیان اینکه شناسایی نقاط پرتصادف نقش زیادی در کاهش حوادث جاده‌ای دارد، خاطرنشان کرد: برابر آنچه بررسی‌های علمی و تحلیل کارشناسان نشان می‌دهد، آگاهی رانندگان از مشخصات محورهایی که در آن در حال رانندگی هستند، نقش بسزابی در رانندگی ایمن آنان خواهد داشت و اجرای طرح ویژه آگاه‌سازی رانندگان از نقاط پرتصادف جاده‌های استان در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 716557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.