۱۰۰ دستگاه تریلر تانک‌بر فوق سنگین به ناوگان ترابری نیروی زمینی الحاق شد

۱۰۰ دستگاه تریلر تانک‌بر فوق سنگین به ناوگان ترابری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده این نیرو الحاق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، چهارمین جشنواره تمرکزی طرح‌های لبیک یا امام خامنه‌ای نیروی زمینی ارتش در حوزه آماد و پشتیبانی و همچنین الحاق بیش از ۱۰۰ دستگاه تریلر تانک‌بر فوق سنگین به ناوگان ترابری نیروی زمینی با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، سردار سرتیپ دره باغی معاون آماد و پشتیبانی و تحقیقات ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرتیپ دوم منصور کرباسی جانشین آماد و پشتیبانی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص)، امیر سرتیپ دوم محمد داود صارمی معاون آماد و پشتیبانی ارتش در مرکز آموزش و پشتیبانی شهید سرلشکر فیض‌الله امانی نزاجا و به صورت وبیناری در سراسر کشور برگزار شد.

جانشین فرمانده نیروی ارتش در این مراسم گفت: امروز تحرک یکی از مؤلفه‌های مهم نیروی زمینی ارتش است، چراکه اگر بنا باشد در نیروی زمینی ارتش از یک نقطه به یک نقطه دیگر حرکت کنیم و ضمن انجام عملیات در آنجا مستقر شویم نیاز به تحرک داریم.

امیر سرتیپ نوذر نعمتی با اشاره به وجود تجهیزات مناسب برای حمل خودروهای سنگین و فوق سنگین تصریح کرد: امروز با دستان توانمند متخصصان تولید و بهینه‌سازی ارتش، ۱۰۰ دستگاه تریلر فوق سنگین طراحی، تولید و ساخته شده است که با حضور مسئولان به یگان‌های نیازمند نیروی زمینی ارتش ملحق شد.

وی با اشاره به اینکه نیروی زمینی ارتش ولایت محوری عملی را به منصه ظهور رسانده است، تأکید کرد: نیروی زمینی ارتش امروز به قدرتی رسیده است که آنچه را که تهدید منطقه‌ای محسوب می‌شود و یا در جنگ‌های نوین آینده لحاظ شده است را در مراکز جهاد خودکفایی و بهینه سازی شهید زرهرن تولید و نیازمندی‌های خود را برطرف می‌کند.

جانشین فرمانده نیروی ارتش گفت: تجهیزات تولید شده در نیروی زمینی ارتش کاملاً بومی و با صرفه اقتصادی است و امکان صادرات آن به کشورهای دوست نیز وجود دارد.

کد خبر 716552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.