جان باختن عابر پیاده در پی تصادف با سمند در خیابان امام خمینی

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان از جان باختن یک عابر پیاده بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری سمند با وی در خیابان امام خمینی (ره) شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی اصغر زارع اظهار کرد: در پی وقوع تصادف یک دستگاه خودروی سواری سمند با عابر پیاده که در محدوده خیابان امام خمینی (ره) شهر اصفهان و مقابل هتل باران رخ داده بود، مأموران پلیس راهور استان به همراه نیروهای امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: در این حادثه عابر پیاده که یک مرد ۶۰ ساله بود بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: کارشناسان پلیس راهور پس از بررسی دقیق صحنه تصادف، راننده خودروی سواری سمند را به علت نداشتن توجه به جلو مقصر تشخیص دادند.

زارع با بیان اینکه بیشترین علت تصادف در راه‌های درون‌شهری استان نداشتن توجه به جلو از سوی رانندگان است، گفت: رانندگان باید این نکته را مد نظر داشته باشند که لحظه‌ای که سر خود را برای نگاه کردن گوشی موبایل پایین انداخته‌اند یا مشغول کار دیگری هستند، رانندگی کور انجام می‌دهند و در همین حین ممکن است عابر از مقابل خودروی آنها عبور کند و حادثه ناگواری رخ دهد.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان هنگام رانندگی تمام حواس خود را به جلو معطوف و از انجام هر کاری که منجر به حواس پرتی آنها می‌شود خودداری کنند.

کد خبر 716551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.