مس رفسنجان ۱ _ پرسپولیس ۱؛ پرسپولیس در آرزوی صدرنشینی ماند

در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر دو تیم مس رفسنجان و پرسپولیس به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر دو تیم مس رفسنجان و پرسپولیس امروز _دوشنبه یازدهم دی _ از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه شهدای مس به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

هفته پانزدهم لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پرسپولیس

ورزشگاه: شهدای مس

داور: سیدوحید کاظمی

اخطار:

دقیقه ۲۰ _ محمدمهدی احمدی (پرسپولیس)

دقیقه ۴۰_ نیما انتظاری (مس رفسنجان)

دقیقه ۵۹ _ فرشاد فرجی (پرسپولیس)

دقیقه ۶۵ _ امید عالیشاه (پرسپولیس)

اخراج:

گل‌ها:

شهاب زاهدی دقیقه ۴۲ برای پرسپولیس

بیشتر بخوانید: گل پرسپولیس آفساید بود

لوسیانو پریرا (دقیقه ۵۳) برای مس‌رفسنجان

شرح گل‌ها:

دقیقه ۴۲_ حمله قرمزپوشان به سمت دروازه مس و بی دقتی مدافعان حریف سبب شد شهاب زاهدی در دو مرحله اولین گل پرسپولیس را به ثمر برساند.

دقیقه ۵۳_ حرکت پا به توپ پریرا به سمت دروازه پرسپولیس و خطای فرشاد فرجی در محوطه جریمه قرمزپوشان روی این بازیکن سبب شد داور به نفع شاگردان الهامی پنالتی اعلام کند تا پریرا از همین نقطه برای تیم خود موفق به گلزنی شود.

بیشتر بخوانید: پنالتی مس رفسنجان اشتباه بود / بازیکن مس در موقعیت آفساید حضور نداشت

ترکیب اولیه مس رفسنجان:

حامد لک، رامتین سلیمان‌زاده، محمد نژادمهدی، میثم تیموری، محمدحسین کریم‌زاده، محمدمهدی محبی، نیما انتظاری، فرشید باقری، محسن آذرباد، محمد خدابنده‌لو، لوسیانو پریرا

سرمربی: ساکت الهامی

ترکیب اولیه پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، فرشاد فرجی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدمهدی احمدی، شهاب زاهدی، سعید صادقی، گئورگی گولسیانی، سینا اسدبیگی

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

شرح بازی:

جدال شاگردان گل‌محمدی و الهامی در میان تشویق هواداران دو تیم آغاز شد. پرسپولیس با اینکه نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز این تقابل داشت، اما موفق به خلق موقعیت جدی روی دروازه حریف خود نشد و شاید بتوان گفت تا دقایق پایانی بازی شاگردان الهامی توپ و میدان را بیشتر در اختیار داشتند هرچند که آن‌ها نیز موقعیت جدی ایجاد نکردند و به طور کلی شاهد یک نمایش آرام از سوی هر دو تیم بودیم، اما در نهایت قرمزپوشان با تک گل شهاب زاهدی در دقیقه ۴۲ فرصت پیش افتادن از مس را پیدا کردند و نیمه اول را با پیروزی پشت سرگذاشتند، ناگفته نماند که وحید کاظمی دو دقیقه وقت اضافه برای این نیمه در نظر گرفت.

در نیمه دوماین دیدار شاگردان ساکت الهامی برای جبران گل خورده پا به میدان گذاشتند و طولی نکشید که در دقایق ابتدایی نیمه دوم پریرا موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه بیرانوند را باز کند. پس از به ثمر رسیدن گل تساوی، شاگردان گل‌محمدی حملات متعددی روی دروازه حریف خود پایه‌ریزی کردند که البته راه به چارچوب دروازه حامد لک نداشت. باتوجه به اینکه پرسپولیس سبک هجومی به خود گرفته بود در دقیقه ۶۳ محسن آذرباد موفق شد از طریق ضد حمله در موقعیت تک به تک با بیرانوند قرار بگیرد اما این فرصت به دلیل اعلام آفساید برای شاگردان الهامی نتیجه‌ای در بر نداشت. همچنین قاضی میدان برای نیمه دوم هفت دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.

دقایق حساس:

دقیقه ۶ _ شوت بازیکن مس توسط علیرضا بیرانوند برگشت داده شد.

دقیقه ۲۲_ برخورد توپ به دست بازیکن مس در محوطه جریمه این تیم اما داور اعتقاد به خطای پنالتی نداشت و به نفع قرمزپوشان کرنر اعلام کرد.

دقیقه ۲۵_ حامد لک ضربه سر خطرناک بازیکن پرسپولیس را دفع کرد.

دقیقه ۳۹_ شوت محسن آذرباد از پشت محوطه جریمه پرسپولیس با اختلاف از بالای دروازه بیرانوند گذشت.

دقیقه ۵۷ _ ارسال خطرناک بازیکن پرسپولیس روی دروازه مس توسط حامد لک مهار شد.

دقیقه ۵۳ _ برخورد پریرا و فرشاد فرجی در محوطه جریمه پرسپولیس که داور به نفع شاگردان الهامی پنالتی اعلام کرد.

دقیقه ۶۳ _ محسن آذرباد در موقعیت تک به تک با علیرضا بیرانوند قرار گرفت اما کمک داور مسابقه این فرصت را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: پنالتی مس رفسنجان اشتباه بود / بازیکن مس در موقعیت آفساید حضور نداشت

دقیقه ۷۹ _ فرصت خطرناک برای مس رفسنجان که توپ توسط علی محمدی زوه شد و مدافعان پرسپولیس توپ را برگشت دادند.

دقیقه ۸۰ _ شوت جلال الدین علی‌محمدی به سمت دروازه پرسپولیس در شرایطی که بیرانوند جلو آمده بود توسط مدافعان قرمز پوش از روی خط دروازه برگشت داده شد.

دقیقه ۹۰ _ منتظر محمد در موقعیت خوب گلزنی قرار گرفت اما تعلل این بازیکن سبب شد مدافعان پرسپولیس توپ وی را دور کنند.

کد خبر 716547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.