کشف ۲۳۰ بسته هروئین و شیشه از معده ۳ قاچاقچی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری باند سه نفره‌ای که اقدام به قاچاق مواد مخدر به شیوه بلع و انباری در معده خود می‌کردند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد نیکبخت اظهار کرد: واحد گشت تخصصی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی استان به سه نفر از مسافران یک دستگاه اتوبوس مشکوک و پس از بررسی‌های تخصصی متوجه شدند که این افراد اقدام به بلغ و انباری مواد در معده خود کرده‌اند.

وی افزود: در ادامه با انجام مراقبت‌ها و اعمال پزشکی، ۲۳۰ بسته هروئین و شیشه به وزن دو کیلوگرم از معده متهمان استخراج شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با بیان اینکه متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، اظهار داشت: قاچاقچیان مواد مخدر از شیوه‌ها و شگردهای مختلفی برای انتقال مواد و توزیع آن در جامعه استفاده می‌کنند که یکی از این شیوه بلع و انباری بسته‌های مواد در معده است.

نیکبخت با هشدار به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، گفت: هرچند با رصد هوشمندانه مأموران پلیس افرادی که از این شیوه برای قاچاق مواد استفاده می‌کنند شناسایی و دستگیر می‌شوند، اما عده زیادی هم هستند که براثر باز شدن بسته‌ها در معده، جان خود را در راه این تجارت کثیف از دست می‌دهند.

کد خبر 716545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.