عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ دی‌

در این بسته خبری از بدهی انباشته شهرداری ساری به ۱۵۰۰ میلیارد تومان می‌رسد تا مسافران روزانه متروی تبریز به ۵۰ هزار نفر رسید و روند پیشرفت پروژه‌های شهرداری بندرعباس مطلوب نیست را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

وعده فعالیت مجدد کارخانه بازیافت خرم‌آباد تا پایان سال جاری

رضا ماجدی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری خرم آباد گفت: کارخانه بازیافت شهر که به دلیل پاره‌ای مشکلات غیرفعال شده بود تا پایان سال جاری به چرخه فعالیت بازخواهد گشت.

استفاده رایگان بانوان یزد از اتوبوس در روز زن یزد

مهدی فعالی، رئیس سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری یزد گفت: استفاده از اتوبوس شرکت واحد در روز چهارشنبه ۱۳ دی همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن برای همه بانوان رایگان شد.

شهردار مشهد برای پیگیری نکردن مطالبات دولتی تذکر گرفت

حسین علوی مقدم، عضو شورای اسلامی شهر مشهد روز دوشنبه در یکصدمین جلسه علنی این شورا در تذکر به «محمدرضا قلندر» شهردار این کلانشهر در خصوص عدم پیگیری مطالبات شهرداری از دولت انتقاد کرد و افزود: در جلساتی نیز که با مسؤولان دولتی داشتیم بارها عنوان شده که از شهرداری مشهد پیگیری برای اخذ مطالبات وجود ندارد.

۶۷ هزار و ۵۰۰ تن زباله در بروجرد جمع‌آوری شد

شهاب شعبان، مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری بروجرد گفت: ۶۷ هزار و ۵۰۰ تن زباله ۹ ماهه سال جاری در بروجرد جمع‌آوری شده است.

فاز نخست رود دره فرحزاد آماده افتتاح است

علی محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با تاکید بر افزایش سرانه فضای سبز، گفت: فاز اول رود دره فرحزاد در مرحله افتتاح قرار دارد و تا نیمه اسفند امسال مورد بهره‌برداری شهروندان قرار می‌گیرد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ دی‌

پیگیری شورای شهر اراک برای اتمام طرح نیمه‌تمام ۱۶ ساله

سید وحید میرنظامی، رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک گفت: روند انجام بخشی از طرح‌هایی که توسط شهرداری در حال اجرا است به خوبی انجام می‌شود، اما تکمیل برخی از طرح‌ها از جمله موزه تنوع زیستی که عمری ۱۶ ساله دارد، با کندی مواجه است.

پیمانکار تصفیه‌خانه شیرابه سراوان رشت با رأی شبه قضائی تعیین تکلیف می‌شود

علی مقصودی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت گفت: دستور استاندار گیلان درباره تعیین تکلیف پیمانکار تصفیه‌خانه شیرابه در منطقه سراوان رشت اجرا شد و در انتظار صدور رأی شبه قضائی ماده ۳۸ هستیم.

امسال ۷۴۷ مورد آتش‌سوزی در ارومیه مهار شد

حسین سربازرشید، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: ۷۴۷ مورد آتش سوزی طی ۹ ماهه امسال در نقاط مختلف شهر با استفاده از ظرفیت ۱۰ ایستگاه فعال این نهاد مهار شده که بیشترین مورد به اطفای حریق مراتع و باغ‌ها اختصاص داشته است.

خیابان‌های پرتراکم یزد یکطرفه می‌شود

عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: با توجه به رشد روز افزون خودروها و جمعیت و عدم امکان تعریض معابر هسته مرکزی شهر برای مدیریت بهتر ترافیک، به دنبال یکطرفه سازی معابر در این محدوده هستیم و این مهم پس از تصویب مراجع قانونی در عید نوروز امسال یا پس از آن اجرا می‌شود.

روند پیشرفت پروژه‌های شهرداری بندرعباس مطلوب نیست

احمد کناری‌نژاد، عضو شورای شهر بندرعباس گفت: روند پیشرفت پروژه‌های شهرداری بندرعباس با گذشت بیش از ۹ ماه از سال مطلوب نیست.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ دی‌

مسافران روزانه متروی تبریز به ۵۰ هزار نفر رسید

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز با اشاره به افزایش مسافران متروی تبریز از ۱۵ هزار به ۵۰ هزار نفر در روز گفت: خط یک متروی تبریز تکمیل و تمام ایستگاه‌های آن فعال است و خط دوم مترو نیز ۵ بهمن ماه تی بی ام غربی حفاری را تمام و از خط خارج می‌شود؛ خرداد سال آینده نیز تی بی ام شرقی تمام می‌شود.

بدهی انباشته شهرداری ساری به ۱,۵۰۰ میلیارد تومان می‌رسد

محمدحسین قبادی، شهردار ساری میزان بدهی انباشته شهرداری را هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با همه این مشکلات امسال ۱۷۰ میلیارد تومان از بدهی تأمین اجتماعی را پرداخت کردیم.

فراخوان «ایران جوان، ایران شاد» در شهرکرد

اکبر ایازی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: فراخوان «ایران جوان، ایران شاد» برای بهره‌مندی از ایده‌های خلاقانه و نوآورانه هنرمندان گرافیک در زمینه افزایش جمعیت برگزار می‌شود.

کد خبر 716519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.