اجرای طرح توسعه و بهسازی در محله شمس‌آباد قم

مدیر منطقه پنج شهرداری قم گفت: به منظور طرح توسعه شهری و عمرانی در محله شمس‌آباد، طرح‌هایی همچون احداث فضای سبز و ساخت پیاده‌رو برای این محدوده برنامه‌ریزی شده است.

رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم، اظهار کرد: مساحت کل منطقه پنج ۶۰ هکتار فضای سبز ۲۵ بوستان در سطح منطقه وجود دارد که در حال برنامه‌ریزی برای افزایش تعداد بوستان‌ها هستیم.

وی با اشاره به بهسازی بوستان‌های قدیمی در این منطقه، افزود: ساخت و بوستان‌ های جدید از جمله بوستان بصیرت از دیگر اقداماتی است که دنبال می‌شود.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم خاطرنشان کرد: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته لکه‌های سبز شهری در منطقه مثل بوستان صداقت در سال آینده ساماندهی و احداث می‌شود.

رحیمی اضافه کرد: توسعه اراضی با کاربری فضای سبز در حریم بزرگراه امام علی (ع) و از خیابان شهید محلاتی تا ساختمان ولی‎‎عصر به صورت دو طرف در سال ۱۴۰۳ پیش بینی شده است.

وی با اشاره به توسعه محله شمس‌آباد، گفت: به دلیل وجود صنایع چوب در این منطقه، پروژه‌های آسفالت و طرح روشنایی معابر اجرا و احداث پیاده راه در سال ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم افزود: احداث پارکینگ و تملک باغات از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در سال آینده است.

کد خبر 716510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    1 0
    دادیشع عم دمت‌گرم
  • علی IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    1 0
    به محله های جمکران هم توجه کنید
  • احمد IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    با سلام شهر قم مسیرهای مختلف خوب است مسیر بسته است ترافیک شهر قم مشکل دارد نیمی از قطارهای ریلی حذف هست و مسیرها آزاد و راحت