رانندگان قانونمند خراسان جنوبی تجلیل شدند

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و با احترام به دیگران، رانندگی توام با آرامش داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، سردار حسن شجاعی نسب امروز- دوشنبه یازدهم دی‌- در مراسم تجلیل از رانندگان قانونمند، اظهار کرد: در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط پلیس راهور استان، رانندگانی که طی سه سال گذشته هم مرتکب تخلف نشدند و نیز به هر نحوی در سامانه پلیس خراسان جنوبی همکاری لازم را در توسعه نظم و انضباط ترافیکی انجام دادند، شناسایی کردند و به قید قرعه ۶۰ نفر از آن‌ها مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی افزود: پلیس برای رانندگانی که تخلفات بیشتری انجام می‌دهند با برنامه‌ریزی‌هایی که تدارک دیده آن‌ها را شناسایی و دعوت می‌کند تا با شرکت در جلسات و برنامه‌های آموزشی خاصی که در مرجع قضائی و در مجموعه پلیس برگزار می‌شود، تذکرات و آموزش‌های لازم را به آن‌ها ارائه دهد.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رعایت نکردن ضوابط و مقررات راهنمایی و رانندگی خسارات و تلفات جبران ناپذیری به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: امید می‌رود با انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی که در مدارس و مساجد توسط کارشناسان مربوطه انجام می‌شود شاهد یک رفتار ترافیکی مناسبی در جامعه باشیم تا مردم در حوزه ترافیکی نیز احساس امنیت کنند.

سردار شجاعی نسب اضافه کرد: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، و با احترام به دیگران، رانندگی توأم با آرامش داشته باشند.

به گزارش ایمنا، در پایان مراسم با حضور مسئولان تعدادی از رانندگان قانونمند و فعالان عرصه ترافیک با اهدا لوح تقدیر تجلیل شدند.

کد خبر 716484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.