پیش‌بینی ۲۲۰ میلیارد تومان درآمد برای منطقه ۶ شهرداری قم

مدیر منطقه شش شهرداری قم گفت: سال جاری برای این منطقه ۲۲۰ میلیارد تومان درآمد پیش‌بینی شده که با توجه به وضعیت ساخت‌وساز در منطقه عددی منطقی است.

احمد ترکمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم پیش‌بینی درآمد منطقه ۶ را در بودجه ۱۴۰۲، ۲۲۰ میلیارد تومان اعلام و اظهار کرد: در پیش‌بینی درآمدی منطقه ۶ در بودجه سال ۱۴۰۲، درآمد نقدی منطقه ۹۰ میلیارد تومان و درآمد غیرنقدی ۱۳۰ میلیارد تومان آمده است.

وی با ارائه گزارشی از درآمد منطقه در هفت ماه گذشته، افزود: در هفت ماه گذشته، ۷۱ میلیارد تومان با ۱۲۷ درصد درآمد نقدی داشته‌ایم و درآمد غیرنقدی منطقه نیز بیش از ۲۸ میلیارد تومان بوده است که در ماه‌های آینده با توجه به توافق‌هایی که در پیش داریم این عقب‌افتادگی در حوزه غیرنقدی جبران می‌شود.

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم تعداد پیمان‌های سال جاری را ۶۴ مورد عنوان و خاطرنشان کرد: از این تعداد پیمان، ۱۴ مورد پیمان جزء و ۵۰ پیمان متوسط به بالا در مجموع عددی بالغ‌بر ۵۱۰ میلیارد تومان بوده است.

ترکمن تعداد پروانه‌های صادرشده منطقه را ۲۸۵ مورد اعلام کرد و ادامه داد: ۴۵۵ مورد عدم تخلف صادر شده که در کل درآمد منطقه با توجه به شرایط اقتصادی ساکنان درآمد منطقی است.

وی از اجرای پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی در بلوار کشاورز شمالی خبر داد و گفت: در منطقه ۶ توسعه نداریم و همه موارد اصلاحی است؛ به‌طوری‌که در چهارراه معصومیه سه چاه عرضی حفر کردیم و در بلوار حضرت معصومه نیز سه چاه عرضی داریم تا آب‌ها تقسیم شود زیرا نهرهای منطقه به دلیل رها شدن فاضلاب خانگی همیشه ظرفیت کمی دارند.

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم افزود: سال جاری نوسازی جداول خیابان ۲۲ بهمن و خیابان رئیس کرمی اجرا شده است و کف‌سازی و نماسازی آن انجام شد.

کد خبر 716439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.