انجام بیش از ۷۰ میلیارد ریال اقدام مستمر حوزه حمل‌ونقل و ترافیک در ۱۴۰۲

رئیس اداره حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: سال جاری حدود ۷۵ میلیارد ریال اقدام مستمر در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک از طریق هماهنگی ستاد با منطقه دیده شده است.

هادی فروزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۱۴ اصفهان اظهار کرد: بخشی از این اقدامات به صورت مستمر و بخشی دیگر به شکل غیرمستمر و منطقه‌ای است.

وی افزود: اقدامات مستمر شامل خط‌کشی‌های طولی، چراغ‌گذاری‌ها و اصلاح هندسی می‌شود که مشخص است و از سوی ستاد تصمیم‌گیری و با هماهنگی مناطق و گاهی شورای سیاست‌گذاری انجام خواهد شد که می‌توان گفت، پروژه ترمینال شمال شهر از جمله پروژه‌های ترافیکی در این منطقه بوده که با هماهنگی شورای سیاست‌گذاری انجام شده است.

رئیس اداره حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان تصریح کرد: سایر اقدامات از جمله روشنایی، دوربین‌های ثبت تخلف و نظارت تصویری و تابلوهای تعیین مسیر در ردیف بودجه مناطق قرار می‌گیرد.

فروزان با بیان اینکه برای منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان، سال ۱۴۰۲ حدود ۷۵ میلیارد ریال اقدامات مستمر در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک از طریق هماهنگی ستاد با منطقه دیده شده است، گفت: مبلغ شش میلیارد تومان مربوط به ردیف بودجه حوزه حمل‌ونقل منطقه و ۳.۵ میلیارد تومان مربوط به اجرای پروژه پل مکانیزه خیابان آیت‌الله غفاری، مقابل مسجد حضرت زینب (س) که در حال برگزاری مناقصه آن هستیم برای دسترسی آسان افراد کم‌توان و روشندلان به بیمارستان حضرت زینب (س) در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات حوزه حمل‌ونقل و ترافیک در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان ادامه داد: در این حوزه برای جداسازی و ایمن‌سازی خطوط زیرگذرهای لاله و عاشق اصفهانی ردیفی دیده شده و در دستور کار قرار گرفته است، همچنین ایجاد شهرک پارک ترافیکی در بازیکده حصه، آموزش پلیس راهور در مساجد، ادارات و برای دانش‌آموزان در مدارس به‌طور گسترده انجام شده است.

کد خبر 716418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.