بهره‌مندی مالکان واحدهای مسکن نیمه‌تمام گلستان از تسهیلات بانکی

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: مالکان واحدهای نیمه‌تمام از سال ۹۹ می‌توانند از تسهیلات ۳۵۰ میلیونی نهضت ملی مسکن استفاده کنند.

سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گلستان اظهار کرد: تسهیلات احداث مسکن روستایی از ۲۰۰ میلیون به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش یافت، از امروز فرایند پرداخت این تسهیلات هم‌زمان با سراسر کشور در استان آغاز شده است.

وی افزود: یکی از مزیت‌های این تسهیلات تکمیل واحدهای نیمه‌تمام است و کسانی که از سال ۹۹ تا به امروز مسکن نیمه‌تمام دارند، می‌توانند از وام ۳۵۰ میلیون تومانی به عنوان متمم استفاده کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با بیان اینکه برای افراد دارای شرایط پیامکی در آینده ارسال خواهد شد، خاطرنشان کرد: این افراد می‌توانند با مراجعه به بنیاد مسکن شهرستان‌ها، معرفی‌نامه‌ای را از بانک برای دریافت تسهیلات بانکی دریافت کنند.

حسینی شهرهایی با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر را واجد دریافت چنین تسهیلاتی دانست و گفت: ۷۰ درصد شهرهای استان در حال حاضر زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت دارد و دولت نیز در این راستا عنایت داشته است.

وی تصریح کرد: با حمایت شبکه بانکی امیدواریم تا قبل از پایان سال، تمام چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده برای تسهیلات ساخت ۱۲ هزار واحد به استان گلستان تخصیص پیدا کند.

کد خبر 716410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.