سردار سلیمانی معادلات دشمن را بر هم زد

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: حضور قهرمانانی همچون شهید سردار سلیمانی و سردار سیدرضی معادلات دشمن در سوریه را بر هم زد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، سردار اسدی شامگاه _یکشنبه دهم دی_ در آئین گرامیداشت شهادت شهید سیدرضی موسوی اظهار کرد: امام خمینی (ره) جنگ را یک نعمت برای کشور می‌دانست، چراکه در جنگ ما به قدرت رسیدیم، دوست را از دشمن شناختیم و به باور رسیدیم.

وی افزود: شهید «سیدرضی موسوی» در سال‌های هشت سال دفاع مقدس با دشواری فراوان برای حفظ مرزهای ایران اسلامی تلاش کرده است و با تخصص خود به کشور خدمت کرد.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار در شرایطی که دشمنان سوریه را به هم ریخته بود در حضور قهرمانانی همچون شهید سردار سلیمانی و سردار سیدرضی معادله را بر هم زد.

سردار اسدی با بیان اینکه شهید رضی طی سال‌ها همه امکانات جبهه حق علیه باطل را تهیه می‌کرد، ادامه داد: بسیاری از مردم زنجان این شهید بزرگوار را نمی‌شناسند، چراکه وی همواره در جبهه جنگ برای دفاع از کشور بود، اما شهادت وی موجب شد مراسم گرامیداشت در حسینیه اعظم زنجان برگزار شود.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی جریان مقاومت را جهانی کرد، اضافه کرد: با همه ادعایی که در مورد قدرت رژیم صهیونیستی مطرح می‌شد، در عملیات طوفان‌الاقصی بر باد رفت.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی ادعای از بین بردن حماس را دارد، گفت: حماس یک تفکر است، این تفکر در تمام دنیا منتشر شد و همه این برکات مدیون شخصیت‌هایی است که برای آن تلاش کردند.

در ادامه سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه استان زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سیدرضی موسوی افزود: این شهید والامقام از دوران کودکی تا جوانی خود در حسینیه اعظم زنجان خادم بود و همواره در مکتب سیدالشهدا (ع) حضور فعال داشت.

وی با بیان اینکه شهید سیدرضی موسوی سال ۶۱ عضو سپاه استان زنجان شد، اظهار کرد: این شهید والامقام بلافاصله بعد از عضویت به منطقه اعزام شدند و در آنجا نیز تأثیرگذاری زیادی داشتند.

فرمانده سپاه استان زنجان با تاکید بر اینکه مجاهدت این شهید والامقام را نه مردم کشور ما و نه کشورهای اسلامی فراموش نخواهند کرد، اضافه کرد: مردم ما با حضور در مراسم یادواره شهدا ثابت می‌کنند که راه شهدا همیشه ادامه دارد و قدردان آن‌ها هستند.

کد خبر 716384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.