ترکیب احتمالی سپاهان برابر شمس آذر

تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف شمس آذر قزوین می​‌رود که همچنان ترکیبی ناقص خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال سپاهان در آخرین دیدار نیم فصل نخست لیگ برتر باید به مصاف شمس قزوین برود، تیمی که با هدایت سعید دقیقی عملکرد فراتر از انتظاری در نیم‌فصل نخست داشت و می‌توان از این تیم به عنوان یکی از تیم‌های فنی و هجومی لیگ یاد کرد. ژوزه مورایس در حالی تیمش را به مصاف شمس آذر می‌فرستد که همچنان نمی‌تواند از شش بازیکنی که قراردادشان مشکل دارد استفاده کند و علاوه بر آن‌ها رامین رضائیان به دلیل مصدومیت و ارشیا سرشوق به دلیل اخراج در بازی قبل، برابر شمس آذر غایب خواهند بود.

البته با پایان محرومیت یک جلسه‌ای محمد کریمی و برایان دابو و بهبود مصدومیت سیاوش یزدانی، مورایس از نفرات بیشتری نسبت به بازی پیش برابر گل‌گهر سود می‌برد و حداقل می‌تواند ۱۱ بازیکن اصلی ترکیب را از نفرات اسمی انتخاب کند.

پیام نیازمند، هادی محمدی، احسان پهلوان، رضا شکاری، رضا اسدی و کاوه رضایی شش بازیکنی هستند که تا این لحظه سپاهان نتوانسته است مجوز حضور آنها را دریافت کند و بعید است در فاصله چند ساعت تا آغاز بازی نیز مسئولان سپاهان بتوانند کاری از پیش ببرند.

دروازه و دفاع بدون تغییر

با وجود پایان مصدومیت یزدانی و در دسترس قرار گرفتن او، بعید است مورایس از او در ترکیب اصلی استفاده کند و همچنان محمد دانشگر و محمد قربانی دو دفاع میانی سپاهان خواهند بود. در سمت راست و چپ نیز نسبت به بازی قبلی تغییراتی ایجاد نخواهد شد و آریا یوسفی در سمت راست و میلاد زکی‌پور در سمت چپ خط دفاعی به کار گرفته خواهند شد. درون دروازه نیز برای دومین بازی پیاپی از نیما میرزازاد استفاده می‌شود و او امیدوار است در سومین بازی فصل خود برای اولین بار دروازه خود را بسته نگه دارد.

بازگشت کاپیتان و دابو به ترکیب اصلی

پایان محرومیت یک جلسه‌ای برایان دابو و محمد کریمی تنها اتفاق مثبت اردوی سپاهان در چند روز اخیر است. در غیاب این دو بازیکن و البته هشت بازیکن دیگر سپاهان در سیرجان به‌راحتی بازی را به گل‌گهر واگذار کرد، اما حالا در قزوین حضور این دو مهره مهم در مرکز زمین سپاهان می‌تواند خبر خوبی برای مورایس باشد. محمد کریمی و برایان دابو امروز دو هافبک مرکزی سپاهان خواهند بود و در سمت چپ و راست هافبک سپاهان با توجه به شرایط موجود و غیبت چندین مهره اصلی، محمد جواد حسین نژاد و فرشاد احمدزاده به کار گرفته می‌شوند.

آخرین فرصت عیسی برای درخشش در نیم فصل

با توجه به غیبت کاوه رضایی و رضا اسدی، خط حمله دونفره سپاهان را عیسی آل‌کثیر و شهریار مغانلو تشکیل خواهند داد. مغانلو که در نیم‌فصل نخست با به ثمر رساندن ۹ گل در ۱۴ هفته بهترین گلزن رقابت‌ها است امید اول گلزنی سپاهان مقابل شمس آذر خواهد بود. از سوی دیگر برای عیسی آل‌کثیر که نیم‌فصل پرفرازونشیبی را در سپاهان سپری کرد، این آخرین فرصت است تا در ترکیب سپاهان بدرخشد و امیدوار باشد تا در نیم‌فصل دوم عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارد.

روز گذشته خبرهایی مبنی بر احتمال صدور مجوز بازی پیام نیازمند، رضا شکاری و رضا اسدی برای سپاهان در رسانه‌ها منتشر شد. در صورتی که این مجوز صادر شود، سه بازیکن فوق به ترتیب جایگزین نیما میرزازاد، محمدجواد حسین‌نژاد و عیسی آل‌کثیر خواهند شد.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر شمس آذر به شرح زیر است:

نیما میرزازاد (پیام نیازمند)، محمد دانشگر، محمد قربانی، میلاد زکی‌پور، آریا یوسفی، محمد کریمی، برایان دابو، فرشاد احمدزاده، محمدجواد حسین‌نژاد (رضا شکاری)، عیسی آل‌کثیر (رضا اسدی) و شهریار مغانلو

کد خبر 716376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.