بلوار اطهر در شهر یزد تا ۱۰ روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر منطقه دو شهرداری یزد با اشاره به پایان عملیات عمرانی بلوار اطهر گفت: این بلوار به عنوان یکی از مناطق پرتردد در ۱۰ روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، علیرضا ابویی اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه‌های ترافیکی معابر منطقه دو، مطالعات طرح ترافیکی برای برخی از معابر پرتردد و نقاط حادثه‌خیز شهر این منطقه انجام شد.

وی با بیان اینکه در بازنگری طرح ترافیکی معابر، طرح بلوار اطهر به شهرداری منطقه دو ابلاغ شد، افزود: عملیات عمرانی این پروژه در دستور کار منطقه دو قرار گرفت و به سرعت در حال اجرا است.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد عنوان کرد: عملیات اجرایی پروژه شامل جمع‌آوری سنگ جدول و آسفالت فرسوده، جدول‌گذاری مجدد و اجرای رفیوژ میانی و دو طرفه کردن بلوار است که اکنون عملیات زیرسازی آن انجام شده است و آماده آسفالت است.

ابویی تصریح کرد: مساحت کل طرح ۱۰ هزار متر مربع و طول آن نیز ۶۰۰ متر است که امیدواریم با پایان یافتن عملیات اجرایی پروژه، شاهد اجرای عملیات روشنایی نیز باشیم.

وی اعتبار پیش‌بینی شده برای این طرح را ۳۶ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این اعتبار از محل اعتبارات زیرسازی و آسفالت منطقه دو شهرداری تأمین شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد اظهار کرد: امید است عملیات عمرانی این پروژه ظرف ۱۰ روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد و روشنایی آن نیز تا پایان سال اجرا خواهد شد.

کد خبر 716347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 7
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    13 1
    ی خبر می گذارید بگید چه خیایان هایی را‌وصل میکنه به‌هم مثل دویست‌سال پیش خبر ندید
  • علی IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    12 0
    سلام ، این چه خبر و اطلاع رسانی است؟؟؟؟ حداقل مکان بلوار یا اینکه این بلوار کدام دونقطه رو قرار ه به هم وضل کند را بیان میفرمودیند
  • بلوار اطهر دیگه کجاس IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    13 1
    رضا
  • عبدخدایی IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 0
    خیابان اطهر از محله میوه تره بار قدیم یزد عبور می‌کند. این خیابان در نزدیکی خیابان‌های ، و قرار گرفته است
  • عبد خدا IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 0
    بلوار اطهر در محله تره بار قدیم قرار گرفته در محدوده بلوار شهید دشتی و بلوار جهاد و بلوار تیمسار فلاحی