تقویت پایه‌های انقلاب اسلامی با مشارکت گسترده مردمی در انتخابات

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد گفت: مشارکت گسترده مردمی، منجر به تقویت بیش‌ازپیش پایه‌های انقلاب اسلامی در داخل و خارج کشور شده و رشد و ارتقای شاخص‌های گوناگون توسعه و پیشرفت را به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه‌حسینی در دومین جلسه هیئت بازرسی انتخابات استان یزد اظهار کرد: هیئت بازرسی انتخابات ضمن رصد اخبار انتخابات و همچنین ارائه گزارش در خصوص پیشگیری از تخلفات احتمالی در برگزار انتخابات و در راستای جهاد تبیین، باید از تمام ظرفیت‌های قانونی برای بالا بردن مشارکت مردم در انتخابات استفاده شود.

وی گفت: ما مجری انتخابات هستیم و مردم باید به ما اعتماد کنند و اگر ما نتوانیم برای مردم رفتار اعتماد ساز و عملکرد اعتمادسازی ایجاد کنیم، یک فراز و نشیب در کارمان به وجود خواهد آمد.

معاون اقتصادی استاندار و رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد برگزاری انتخابات سالم، شکوهمند و با مشارکت بالای مردم را هدف اساسی هیئت بازرسی انتخابات دانست و گفت: ما در هیئت بازرسی انتخابات استان یزد با تمام توان قانون انتخابات را اجرایی می‌کنیم و به‌هیچ‌وجه خلاف دستورات قانونی حرکتی انجام نمی‌دهیم.

شاه‌حسینی گفت: مشارکت گسترده مردمی، منجر به تقویت بیش‌ازپیش پایه‌های انقلاب اسلامی در داخل و خارج کشور شده و رشد و ارتقای شاخص‌های گوناگون توسعه و پیشرفت را در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، امنیتی و زیربنایی به همراه خواهد داشت.

به گزارش ایمنا، در این جلسه دیگر اعضای هیئت بازرسی انتخابات استان اعم از سید حسن سالاری دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان، مهدی تقوایی عضو هیئت بازرسی انتخابات استان، مسلم فلاح‌زاده عضو هیئت بازرسی انتخابات استان، محمدحسین طالبی عضو هیئت بازرسی انتخابات استان، کاظم درند مسئول دبیرخانه هیئت بازرسی انتخابات، گزارشی از اقدامات انجام‌یافته خود را ارائه کردند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، یازدهم اسفند امسال برگزار خواهد شد.

کد خبر 716345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.