مشوق‌های فرزندآوری در تمام نهادهای اجرایی تقویت شود

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم گفت: تمام نهادهای اجرایی باید در زمینه تقویت مشوق‌های فرزند آوری برای کارکنان خود تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، نرجس نیازمند امروز _ یکشنبه دهم دی ماه_ در جلسه با آیت الله سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) اظهار کرد: کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قم تلاش می‌کند تا در مسیر حمایت از خانواده در نظام مدیریت شهری گام بردارد.

وی با اشاره به نوپا بودن ساختار مشاور بانوان و کمیسیون خانواده در مدیریت شهری افزود: در این عرصه تلاش می‌کنیم در حوزه‌های مختلف حمایت کاملی از بانوان موفق داشته باشیم و در تمام برنامه‌ها محوریت مسئله خانواده باشد.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم به اجرای طرح‌های پژوهشی در حوزه جمعیت در این کمیسیون اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از اقدامات ما تقویت مشوق‌های حوزه فرزندآوری به منظور دغدغه‌های جمعیتی در شهر قم بود.

نیازمند ضمن تشکر از شهردار قم بابت حمایت از برنامه‌های حوزه خانواده و بانوان گفت: کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قم دو جامعه مخاطب بانوان شهرداری و بانوان شهر را برای خود در نظر گرفته و در هر دو حوزه تلاش‌هایی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه در این حوزه نباید تنها از دولت انتظار داشت اضافه کرد: هر ارگان و نهاد اجرایی در شهر باید از مسئله فرزندآوری حمایت کرده و در این امر مشارکت کند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم به حمایت از طرح‌های اشتغال حوزه بانوان سرپرست خانوار اشاره کرد و افزود: در امور خیریه و مسائل مرتبط با اشتغال بانوان سرپرست خانوار، با محوریت افراد دلسوز و دغدغه مند گام‌های مثبتی برداشته شده است.

کد خبر 716305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.