پیگیر منابع پایدار برای حوزه‌های علمیه استان سمنان هستیم

استاندار سمنان گفت: پیگیر منابع پایدار برای حوزه‌های علمیه استان سمنان هستیم تا موانع موجود در این زمینه برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امروز _یکشنبه دهم دی_ در نشست صمیمانه با ائمه جماعات ادارات کل استان سمنان اظهار کرد: اقدامات و اجرای برنامه‌های فرهنگی از اولویت‌های دولت سیزدهم است و در استان سمنان نیز با همکاری نهادهای فرهنگی و مردم فرهنگ دوست توانسته‌ایم برنامه‌های مناسبی در این حوزه اجرا کنیم.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی استان در بحث اقامه نماز به خوبی عمل کرده‌اند که با وجود مردم متدین و دیندار استان سمنان، این امر دور از ذهن نبود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده به دنبال پرداخت حق و حقوق افرادی که در طرح امین با مدارس همکاری کرده‌اند، هستیم.

هاشمی تصریح کرد: فضای نمازخانه‌های ادارات باید در مسائل بهداشتی و از نظر فیزیکی درخور شأن نمازگزاران باشد، در موضوع اعتبارات نیز پیگیر منابع پایدار برای حوزه‌های علمیه استان سمنان می‌باشیم تا موانع موجود در این زمینه نیز برطرف شود.

وی گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری، افرادی که در جامعه با افراد مختلف ارتباط دارند باید جامعه هدف خود را به شرکت در انتخابات تشویق و ترغیب نمایند.

استاندار سمنان با بیان اینکه وظیفه ما امانت داری رأی همه مردم است و این قول را به مردم می‌دهیم که انتخابات در روز یازدهم اسفند در نهایت امنیت برگزار شود، گفت: حدود ۲۵۰۰ روحانی در استان حضور دارند که لازم است با همکاری آن‌ها در تبیین حضور در انتخابات با جامعه هدف خود، شاهد برگزاری انتخابات پرشور باشیم.

کد خبر 716276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.