قطار سریع‌السیر برای فعال‌سازی صنعت توریسم هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قطار سریع‌السیر یکی از پروژه‌های کلیدی زیربنایی شهر است که برای فعال‌سازی صنعت توریسم باید هرچه زودتر به مرحله بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _یکشنبه دهم دی_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از روابط‌عمومی شهرداری اصفهان اظهار کرد: در مدت اخیر در جهت حمایت از مردم غزه و همبستگی با شهرهای جهان اقداماتی انجام شده است که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به سفر معاون اجرایی رئیس‌جمهور و نگاه ویژه به پروژه سالن اجلاس و قطار سریع‌السیر گفت: قطار سریع‌السیر یکی از پروژه‌های کلیدی زیربنایی شهر است که برای فعال‌سازی صنعت توریسم باید هرچه زودتر به مرحله بهره‌برداری برسد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه طبق اصل هفتم قانون اساسی، مجلس شورای اسلامی و شوراها جایگاه تصمیم‌گیر دارند، گفت: با توجه به این جایگاه انتخاب افراد اصلح و توانمند می‌تواند مؤثر باشد. انتخابات نیز امر مهمی است و مشارکت پررنگ مردم را می‌طلبد زیرا اثر آن را در اداره شهر و استان مشاهده می‌کنیم.

حاج‌رسولی‌ها گفت: امیدواریم مردم اصفهان همان‌طور که در دوران دفاع مقدس پیشتاز بودند، در انتخابات نیز مشارکت پرشوری داشته باشند و یک بار دیگر نقش خود را در تداوم انقلاب نشان دهند.

کد خبر 716242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.