آتش‌سوزی در گاراژی با وسعت بیش از ۲۰۰۰ متر مربع در پایتخت + فیلم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی یکی از تعمیرگاه‌های گاراژی به وسعت بیش از ۲ هزار متر مربع خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به وقوع یک آتش‌سوزی در خیابان ۳۰ متری جی خیابان فتح‌آبادی اظهار کرد: این حادثه امروز _چهارشنبه دهم دی_ ساعت ۱۱:۰۵ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: محل آتش‌سوزی گاراژی بود به وسعت بیش از ۲ هزار متر مربع که غرفه‌های کوچک و بزرگ با مصالح ناایمن، مواد ساختمانی اولیه مانند بلوک سقف‌های شیروانی و داربست در این مکان وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در یکی از تعمیرگاه‌های خودرو در این گاراژ که ۱۰۰ متر مربع وسعت دارد و شش دستگاه خودرو نیز در آن وجود داشت، آتش‌سوزی رخ داده بود و به‌طور تقریبی چهار خودرو شعله‌ور شد و به بخش‌های دیگر تعمیرگاه در حال سرایت بود.

آتش‌سوزی در گاراژی با وسعت بیش از ۲۰۰۰ مترمربع در پایتخت + فیلم

وی تصریح کرد: دود زیادی متصاعد می‌شد و در آستانه سرایت به بخش‌ها و کارگاه‌های هم‌جوار بود که آتش‌نشانان عملیات اطفای حریق را سریع آغاز کردند.

ملکی ادامه داد: این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشت، اما خسارت مالی زیادی به جا گذاشت، ساعت ۱۲:۱۰ پس از ایمن‌سازی کامل و پایان لکه‌گیری محل به مالک تحویل داده شد.

کد خبر 716240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.