اقناع افکار عمومی جهان اسلامی از ویژگی‌های شهید سلیمانی بود

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: اقناع افکار عمومی جهان اسلام یکی از اقدامات بزرگ شهید سلیمانی بود که توانست جریان مقاومت را برای مقابله با برخی از تحرکات اقناع کند و مردم کشورهای اسلامی را پای کار آورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از مرکز رسانه و روابط‌عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده در جلسه هماهنگی گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی که در سالن جلسات استانداری هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: اقناع افکار عمومی جهان اسلام یکی از اقدامات بزرگ شهید سلیمانی بود که توانست جریان مقاومت را برای مقابله با برخی از تحرکات اقناع کند و مردم کشورهای اسلامی را پای کار آورد.

وی با بیان اینکه ایران از جریان مقاومت پشتیبانی کرد، افزود: در جریانی که تحت عنوان بهار عربی نام‌گذاری کرده بودند، تصمیم داشتند که پس از نابودی حکومت‌ها، اقدام به ساخت و تقویت داعش کنند تا به اهداف خود در منطقه دست پیدا کنند و عملیات نظامی را با داعش به پایان برسانند.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: فتنه سال ۸۸ قریب به هشت ماه کشور را درگیر کرد و به لبه پرتگاه کشاند. اعتقاد دارم فتنه سال ۸۸ بسیار دشوارتر از فتنه‌ای بود که سال گذشته اتفاق افتاد. سال گذشته با وجود اینکه دشمن یک جنگ ترکیبی گسترده را مقابل نظام مقدس اسلامی تدارک دیده بود، اما افرادی که مقابل نظام ایستاده بودند مشخص و معلوم بودند و اکثر مردم آن‌ها را همراهی نکردند.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده تاکید کرد: غربی‌ها تصور می‌کردند که می‌توانند همان روشی را که در کودتای ۲۸ مرداد در ایران اجرا کردند، پیاده کنند، اما غافل از اینکه حافظه تاریخی و بصیرت مردم ایران قوی‌تر از تصور آن‌ها بود و مردم با حضور حماسی خود در ۹ دی نقشه‌های دشمن را با شکست مواجه کردند.

کد خبر 716230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.