راه‌اندازی کلینیک رشد و تکامل کودکان در گرگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: کلینیک رشد و تکامل کودکان با هدف ارائه خدمات گفتار درمانی، کار درمانی (ذهنی و جسمی)، شنوایی‌سنجی و بینایی‌سنجی در بیمارستان دزیانی گرگان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، سعید گل فیروزی ظهر امروز _یکشنبه دهم دی_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این کلینیک با هدف خدمات دهی بهتر و بیشتر به کودکان نیازمند رشد و تکامل بهتر راه اندازی شده است.

وی وجود مرکز شیمی درمانی را از دیگر خدمات کلینیک دزیانی دانست و افزود: این بخش با ۱۸ تخت از اسفند سال گذشته کارش را آغاز کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با تاکید بر اینکه کلینیک دزیانی مرکز جامع بیماران خاص است، خاطرنشان کرد: خدمات دندانپزشکی مربوط به بیماران خاص اعم از هموفیلی و تالاسمی در این بخش ارائه می‌شود.

گل فیروزی با اشاره به تخریب بخش دیالیز بیمارستان ۵ آذر گرگان بر اثر بارندگی، اضافه کرد: با استفاده از فضاهای بلا استفاده کلینیک دزیانی، بخش دیالیز در این مجموعه راه اندازی شد و به این ترتیب اکنون در این بخش ۱۰ تخت برای بیماران دیالیز فعال است که قابلیت افزایش به ۱۶ تخت را نیز دارد.

وی با تاکید بر اینکه کلینیک دزیانی گرگان با تعرفه دولتی به مردم گلستان خدمات می‌دهد، گفت: ماهانه ۱۲ هزار بیمار با تعرفه دولتی در کلینیک دزیانی ویزیت می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از فعالیت ۱۳۰ پزشک متخصص و فوق تخصص در این کلینیک خبر داد و افزود: از این تعداد ۵۰ پزشک تمام وقت و ۷۰ پزشک غیر تمام وقت هستند.

کد خبر 716213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.