طرح‌های جمع‌آوری معتادان متجاهر و خرده‌فروشان تعطیل‌بردار نیستند

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در سطح کشور نزدیک به ۴۷۰تن انواع موادمخدر کشف شده است. ‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از فراجا، سردار ایرج کاکاوند در سفر به بوشهر در جمع فرماندهان، مدیران و رؤسای پلیس‌های تخصصی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون در سطح کشور نزدیک به ۴۷۰ تن انواع موادمخدر کشف شده است، اظهار کرد: با این حجم شاهد افزایش ۲۱ درصدی کشفیات موادمخدر صنعتی از منشأ کشور افغانستان هستیم.

وی افزود: طرح‌های جمع‌آوری معتادان متجاهر و خرده‌فروشان، همچنین شناسایی و ضربه به عناصر اصلی قاچاق موادمخدر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ در ۹ ماه سال جاری قریب به ۴۷۰ تن انواع مواد مخدر در سطح کشور کشف شده است.

رئیس پلیس موادمخدر فراجا با بیان اینکه گروه‌های زیادی از قاچاقچیان موادمخدر در کشور شناسایی شدند، گفت: بیشتر اعضای این گروه‌ها تحویل دستگاه قضائی شدند و برخورد متناسب با آن‌ها نیز انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: در استان بوشهر اقدامات خوبی در راستای کشف موادمخدر صورت گرفته است که همه در راستای تدابیر ابلاغی از سوی ستاد کل انتظامی کشور است.

کاکاوند اضافه کرد: طرح‌های خوبی در سطح استان و کشور تحت عنوان آرامش در شهر اجرا شده است و دستاوردهای خوبی در این طرح‌ها مانند جمع‌آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده‌فروشان داشته‌ایم.

رئیس پلیس موادمخدر فراجا ادامه داد: تاکید می‌کنیم که این طرح‌ها تعطیل‌بردار نیستند تا چهره شهرها از معتادان متجاهر و خرده‌فروشان موادمخدر پاک‌ شود.

کد خبر 716178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.