مس رفسنجان _ پرسپولیس/ آخرین ایستگاه نیم فصل اول

در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر دو تیم مس رفسنجان و پرسپولیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فردا، دوشنبه _ یازدهم دی _ دو تیم مس رفسنجان و پرسپولیس از ساعت ۱۷:۳۰ برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

مس رفسنجان _ پرسپولیس

زمان: دوشنبه، یازدهم دی، ساعت ۱۷:۳۰

مکان: ورزشگاه شهدای مس

داور: وحید کاظمی

پخش زنده: شبکه سه

آخرین دیدار دو تیم: مس رفسنجان ۰ _ پرسپولیس ۱

مس رفسنجان _ پرسپولیس/ آخرین ایستگاه نیم فصل اول

مس و شرایط بحرانی در پایان نیم فصل

شاگردان ساکت الهامی در شرایطی آماده مصاف با قرمزپوشان پایتخت خواهند شد که در پنج دیدار اخیر خود موفق به کسب پیروزی و تساوی نشده‌اند و همین موضوع اعتراض هواداران این تیم را به همراه داشته است. مس رفسنجان از مجموع ۱۴ بازی در نیم فصل اول رقابت‌ها موفق به کسب ۱۴ امتیاز شده و هم اکنون در جایگاه دهم جدول به سر می‌برد.

شاگردان ساکت الهامی تا این لحظه در خط دفاعی عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشته‌اند چراکه با خوردن ۲۱ گل در ۱۴ بازی و به ثمر رساندن ۱۲ گل تفاضل منفی ۹ را ثبت کرده‌اند، نکته جالب توجه در خصوص تعداد گل‌های خورده مس این است که خط دفاع و دروازه‌بان این تیم در پنج بازی گذشته مقابل گل‌گهر سیرجان، سپاهان، صنعت نفت آبادان، ملوان و استقلال خوزستان، ۱۴ مرتبه اجازه گلزنی به مهاجمان تیم رقیب داده‌اند که این موضوع می‌تواند ثابت کند شاگردان یحیی گل‌محمدی برای جدال فردا کار نسبتاً آسانی پیش‌رو خواهند داشت.

مس رفسنجان _ پرسپولیس/ آخرین ایستگاه نیم فصل اول

پرسپولیس همچنان مس را می‌برد؟

بررسی آمار و ارقام دو تیم در پنج دیدار اخیر نشان می‌دهد قرمزپوشان پایتخت چهار مرتبه برابر نماینده رفسنجان به پیروزی دست پیدا کرده‌اند و یک تقابل نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است، بنابراین شاگردان ساکت الهامی برای رویارویی با رقیب پرمهره خود انگیزه‌های فراوانی خواهند داشت، هرچند که نباید فراموش کرد پرسپولیس با هدف کسب پیروزی و رسیدن به صدر جدول مسابقات آماده جدال با مس رفسنجان خواهد شد و بی‌شک شب دشواری را برای شاگردان ساکت الهامی رقم خواهد زد.

به‌هرحال با اینکه انتظار می‌رود فردا شب شاهد یک بازی مهیج و پر موقعیت باشیم، اما با توجه به بررسی تعداد گل‌هایی که در پنج دیدار اخیر این تیم به ثمر رسیده است به این نتیجه خواهیم رسید که تقابل پرسپولیس و مس بیش از دو گل نداشته است و تنها یک بازی با نتیجه پر گل سه بر یک به سود قرمزها به پایان رسیده است بنابراین این احتمال وجود دارد که تقابل دو تیم موقعیت‌های کمی داشته باشد.

مس رفسنجان _ پرسپولیس/ آخرین ایستگاه نیم فصل اول

کد خبر 716177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.