شورای شهر محدودیتی برای فعالیت سرمایه‌گذاران قائل نیست

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: اعضای شورای شهر سنندج برای فعالیت سرمایه‌گذاران محدودیتی قائل نیستند و تنها راه توسعه این شهر را ترویج سرمایه‌گذاری می‌دانند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، عزت رضایی امروز _یکشنبه دهم دی_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر سنندج که در راستای تعیین تکلیف پروژه بزرگ سنه سنتر، که با سرمایه‌گذاری خارجی و شراکت شهرداری سنندج احداث شده است، اظهار کرد: جلسات متعدد و ساعت‌ها کار کارشناسی در ارتباط با پروژه سنه سنتر انجام شده و این جلسه نیز برای اخذ تصمیمات نهایی برگزار شده است.

وی با گلایه‌مندی از بعضی شنیده‌ها مبنی بر سنگ اندازی اعضای شورای شهر بر سر راه سرمایه‌گذاران، افزود: این گفته‌ها در مورد اعضای این دوره از شورای شهر نه تنها واقعیت ندارد بلکه اعضای شورای شهر در عمل ثابت کردند که برای فعالیت سرمایه‌گذاران هیچ محدودیتی قائل نیستند و تنها راه توسعه سنندج را ترویج سرمایه‌گذاری می‌دانند.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج تصریح کرد: یکی از راه‌های برون رفت از مشکلات و توسعه شهر سنندج سوق دادن آن به سمت گردشگر پذیر بودن است که با جذب سرمایه‌گذار و فعالیت‌های اقتصادی این امر امکانپذیر است.

رضایی با اشاره به ظرفیت‌های بالای شهر سنندج برای جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی، خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در شهر سنندج شگفت‌انگیز و کم‌نظیر است و می‌تواند سرمایه‌گذاران را به سمت خود فرا بخواند.

وی اضافه کرد: اهتمام جدی شورای شهر برای حل مسائل و مشکلات پروژه سنه سنتر است که در این راستا نمی‌خواهیم اجحافی در حق سرمایه‌گذار و سرمایه‌پذیر ایجاد شود.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: از سرمایه‌گذاران پروژه سنه سنتر که از اقلیم کردستان عراق در منطقه ما سرمایه‌گذاری کرده‌اند کمال قدردانی را داریم. امید است با مشارکت همدیگر این اتفاق کم نظیر را رقم بزنیم تا برای مردم شهر سنندج منشأ خیر شود.

کد خبر 716161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.