تشییع و تدفین پیکر مطهر یک شهید گمنام در مشهد

پیکر یک شهید گمنام امروز یکشنبه در ساختمان هلال احمر مشهد با همراهی امدادگران هلال احمر و مسئولان کشوری و محلی به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، این شهید گمنام که در منطقه عملیاتی مهران به شهادت رسیده بود امروز -یکشنبه دهم دی- در سازه و المان ویژه شهید گمنام در ساختمان هلال احمر و در جوار میدان ۱۰ دی مشهد به خاک سپرده شد.

سردار حسین‌علی یوسف‌علی‌زاده، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در این مراسم اظهار کرد: بیش از هزار و ۴۰۰ زیارتگاه شهید در این استان در قالب آرامستان‌هایی با چند هزار شهید تا مزارهای تک شهیدی داریم که قطعاً تعداد شهدا تأثیر بر قداست این مزارها نخواهد داشت.

وی افزود: حدود ۱۸ هزار شهید درجای جای استان به خاک سپرده شده‌اند و به تعبیر امام راحل این شهدا امام زادگان عشق هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب در خصوص فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا، خاطرنشان کرد: تکریم شهدا یک عقیده است، هر کسی شهدا را تعظیم کند و بزرگ بدارد در حقیقت در اجر شهادت و ایثار شهیدان شریک شده است.

یوسف‌علی زاده ادامه داد: اگر می‌خواهیم الگو باشیم و پیشرفت کنیم و مدیون شهدا نباشیم باید به شهدا اقتدا کنیم و پرچم جهاد و ایثار آن‌ها را بر سردست داشته باشیم و با شهدا پیش برویم.

کد خبر 716159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.