با توجه به ظرفیت آکواریوم ناژوان به‌دنبال توسعه نگرش همه‌جانبه به ماهیان و آبزیان هستیم

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان گفت: با توجه به ظرفیت آکواریوم ناژوان، به‌دنبال توسعه نگرش همه‌جانبه به ماهیان و آبزیان هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی قائلی در دیدار با مدیرکل شیلات استان اصفهان اظهار کرد: ما به دنبال ارائه روش‌های نوین در راستای ترویج فرهنگ استفاده از ماهی در زندگی روزمره مردم هستیم.

وی افزود: از زمان تحویل آکواریوم به مدیریت شهری، رویکرد توجه همه‌جانبه به استفاده از ظرفیت‌های آکواریوم ناژوان مطرح شد و در این مورد یکی از نقاط تمرکز ورود ماهی در تمام سطوح زندگی شهروندان از جمله درمان، تغذیه، تکثیر و پرورش و نگهداری بوده است، مجموعه مدیریت شهری این آمادگی را دارد که با تمام امکانات در این عرصه نقش‌آفرینی کند.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان تصریح کرد: اصفهان آماده حضور در تمام عرصه‌های آموزشی، پژوهشی و توسعه پرورش پابه‌پای قطب‌های موجود در کشور حتی با افق بین‌المللی با دخیل کردن تمام سازمان‌ها و مجموعه‌های تأثیرگذار و صاحب‌نظر همچون شیلات، محیط زیست، جهاد کشاورزی و حتی شرکت‌های دانش‌بنیان است.

قائلی ادامه داد: شهر اصفهان با توجه به وجود ظرفیت آکواریوم می‌تواند نقش پررنگی در این مهم ایفا کند و در این راستا با توجه به مزیت‌های نسبی و ظرفیت‌های موجود در عرصه ناژوان آمادگی سرمایه‌گذاری در این مورد وجود دارد.

وی عنوان کرد: امیدواریم با توجه به نقش انکارناپذیر ماهیان و موجودات آبزی در تمام ابعاد از جمله سلامت خانواده، همچنین به تعریف رویکرد ایجاد تفریحات خانواده‌محور در عرصه تحت عملکرد این مدیریت و نیز امکان استفاده از ظرفیت آکواریوم ناژوان در حوزه‌های دانش‌آفرینی، علمی، فرهنگی و اجتماعی مدیریت ناژوان بتواند به رسالت خود عمل کند.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: از دو مجموعه اداره کل شیلات و مجموعه مدیریت ناژوان درخواست شد که با احصای تقویم کاری منظم، شرایط محقق شدن اهداف فوق را در کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت فراهم کنند.

در این بازدید و جلسه مشترک محمدرضا عباسی، مدیرکل شیلات استان اصفهان نیز ضمن ابراز خرسندی از این هم‌افزایی و با طرح نظرات و دیدگاه‌های آن سازمان در رده کشوری و استانی گفت: شروع این حرکت در آینده اثرات بسیار مثبت و مؤثری خواهد داشت، بنابراین اداره کل شیلات نیز با توجه به اختیارات و رسالت‌های سازمانی آمادگی خود را به‌منظور نقش‌آفرینی و همکاری در این مسیر اعلام می‌دارد.

کد خبر 716127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.