گیره فرزکاری ورتکس Vertex

برای آشنایی باگیره ورتکس باید بدانیم که گیره فرزکاری یکی از ابزار  مهم در نگهداری قطعه برای فرآیند های فرز کاری و برش کاری و سایر فعالیت های صنعتی است.

از گیره‌های فرز کاری در صنایع مختلف کوچک و بزرگ نیز استفاده می‌گردد و درای کاربردهای گوناگونی بستگی به نوع گیره می‌باشد. گیره فرزکاری انواع مختلفی داشته و برای کاربردهای گوناگون تولید می‌شود. یکی از معیارهای مهمی که در انتخاب گیره فرزکاری باید داشت، توجه به دقت اندازه گیری و نگهداری قطعه می‌باشد. زیرا یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کاربردی گیره بهره مندی از دقت و نظام ابزار می‌باشد. البته گیره فرزکاری ورتکس Vertex نیز از این قاعده مستثنا نیست و همچنین دارای کیفیت و کارایی اثبات شده در سطح ابزارهای برندهای مختلف دارد.

آشنایی با گیره ورتکس vertex

گیره فرز کاری ورتکس ساخت کشور تایوان است و با برند ورتکس vertex درایران شناخته می‌شود، گیره‌های فرزکاری ورتکس داری دقت بالایی می‌باشند که به طور میانگین دقت بیشتر از ۰.۰۵ میلی متر می‌باشد. همچنین اندازه و سایزهای مختلفی دارند و ظرفیت کارگیر های آنها بسته به نوع گیره فرزکاری متنوع می‌باشد. گیره فرزکاری ورتکس دارای قابلیت تعویض و تنظیم فک را داشته و می‌توان در صورت خرابی و از دست دادن دقت، آنها را تعویض نمود.شرکت معرف ابزار نیز در ایران بعنوان نماینده رسمی ورتکس تایوان نیز با مدیریت سعید صفری عرضه کننده انواع مدل گیره‌های فرز کاری برند ورتکس می‌باشد. از آن جمله می‌توان به (گیره هیدرولیک فرزکاری ورتکس، گیره سینوسی فرزکاری ورتکس، گیره دقیق فرزکاری ورتکس، گیره مکانیکی فرزکاری ورتکس، گیره دو فک فرزکاری ورتکس، گیره قدرتی فرزکاری ورتکس اشاره کرد.

ویژگی گیره ورتکس تایوان

گیره فرزکاری ورتکس Vertex که به صورت هیدرولیکی تولید می‌شوند یکی از پر مصرف ترین نوع گیره‌های فرز کاری هستند. زیرا استحکام گیره هیدرولیک در نگهداری قطعه باعث شده که مصرف کنندگان برای انجام عملیات فرزکاری از این نوع گیره استفاده به عمل آورند. همچنین قدرت زیادی در نگهداری کانونی قطعه را دارند.

کد خبر 716106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.