شرایط فتنه جهاد تبیین و شفافیت می‌طلبد

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: در شرایط فتنه‌، صرف طرفدار حق بودن کافی نیست، بلکه شفاف گفتن و جهاد تبیین کردن بسیار مهم است، در فتنه‌ها باید طرفداران حق، عمار گونه کار کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، شهرام مهدوی مطلق شامگاه _شنبه، نهم دی_ در جمع فرهنگیان و کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با تشریح و مقایسه انقلاب‌های مخملی، اظهار کرد: در سال ۸۸ یک کودتای رنگی طراحی و به اجرا گذاشته شد.

وی با تبیین موضوع براندازی نرم افزود: در راستای طراحی این فتنه و کودتا تمام شاخص‌ها و الگوها و تکنیک‌های یک انقلاب رنگی و براندازی نرم را همانند سایر انقلاب‌های مخملی به درستی و با دقت به‌کار گرفته بودند و تمام مراحل طرح‌ر یزی یک کودتای رنگین را چه قبل از انتخابات، چه حین انتخابات و چه بعد از انتخابات با دقت بالا و سرعت لازم و سر وقت انجام دادند.

فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه دشمنان فکر همه چیز را کرده بودند، گفت: دشمنان بر روی معترضین مردمی بر نتیجه انتخابات و جمعیت‌های خیابانی حساب ویژه‌ای باز کرده بودند، اما فکر دو مسئله اساسی یکی شوخی‌بردار نبودن رهبری دینی (ولی فقیه) و نقش بی‌بدیل آن و دیگری ایمان مردم به اصل نظام و امام امت را نکرده بودند.

مهدوی مطلق تصریح کرد: آنچه ملت و نظام را از آن فتنه سنگین نجات داد، شخص مقام معظم رهبری و پیمان مردم و امت با امام در نهم دی ۸۸ بود وگرنه چه بسیار کسانی بودند که بی‌دلیل سکوت کردند و محتاط شدند.

وی ضمن تاکید بر نقش فرهنگیان در ارائه تحلیل به جامعه، خاطرنشان کرد: نداشتن تحلیل در فتنه‌ها همواره دردسر ساز بوده‌است و از پیام‌های اساسی نهم دی، توجه به قطب‌نمای بصیرت در فتنه‌ها است.

مهدوی مطلق افزود: مؤمن از فتنه‌ها در امان نیست و همه ما همواره در فتنه‌ها قرار خواهیم گرفت و تشخیص حق و باطل در فتنه کار آسانی نیست، چرا که در فتنه، باطل تزئین و پرورش داده می‌شود تا تشخیص آن از حق بسیار سخت شود و حق چنان مورد هجوم قرار می‌گیرد که طرفداران حق اگر اهل بصیرت نباشند، چه بسا کنار بکشند و منتظر سرنوشت شوند.

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: در شرایط فتنه‌، صرف طرفدار حق بودن کافی نیست، بلکه شفاف گفتن و جهاد تبیین کردن بسیار مهم است، در فتنه‌ها باید طرفداران حق، عمار گونه کار کنند.

وی افزود: انقلاب‌های رنگین در راستای نرمال‌سازی کشورهای غیر هم‌سو با غرب پس از جنگ سرد و در راستای منافع استکباری و گسترش ناتو به شرق و برای تغییر و دگرگونی در حکمرانی این کشورها با مدل‌های یکسان و متناسب با زیست بوم هر کشور، مرحله به مرحله طراحی و اجرا می‌شدند و در همه این کشورها انتخابات بهانه و تقلب رمز این براندازی نرم بوده‌است.

کد خبر 716056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.