رکن رکین جمهوری اسلامی ایران حضور و حمایت مردم است

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه رکن رکین جمهوری اسلامی ایران حضور و حمایت مردم است، گفت: سال ۸۸ برخی افراد با هوس‌بازی و تبعیت از شیطان با آبروی جمهوری اسلامی ایران بازی کردند، اما مردم با حضور حماسی خود سفره فتنه‌گران را جمع کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور امروز _شنبه نهم دی_ در برنامه رادیویی «صدای شهر» با اشاره به ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار کرد: امروز در آستانه نهم دی سالروز خروش مردم ایران اسلامی علیه فتنه آمریکایی صهیونیستی، در سراسر کشور از جمله اصفهان شاهد تجمع مردمی در سالروز این حماسه بودیم.

وی افزود: این تجمعات نشئت گرفته از تجمع نهم دی ۱۳۸۸ است که تجمعی حماسی و وحدت بخش بود و با حضور مردم نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه رکن رکین جمهوری اسلامی ایران حضور و حمایت مردم است، تصریح کرد: سال ۸۸ برخی افراد با هوس‌بازی و تبعیت از شیطان با آبروی جمهوری اسلامی ایران بازی کردند و انتخابات پرشوری که می‌توانست منشأ خیر و اثر باشد، تحت شعاع قرار گرفت و به ارزش‌ها توهین شد، اما مردم با حضور حماسی خود سفره فتنه‌گران را جمع کردند.

حجت‌الاسلام مهروی‌پور گفت: انتخابات‌همیشه برای مملکت ما خیر و برکت داشته است که امیدواریم اسفند سال جاری نیز با حضور پرشکوه مردم پای صندوق‌های رأی، اتفاق و برکت ویژه‌ای برای جمهوری اسلامی ایران رقم بخورد.

کد خبر 716052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.