توقیف ۶ دستگاه خودرو شوتی در شهرستان فیروزآباد

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد از توقیف ۶ دستگاه خودرو شوتی حامل ۶ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق خبر داد .

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، مهدی جوکار در بیان جزئیات این خبر، اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی با بهره‌گیری از تمامی امکانات، راه اندازی گشت‌های نامحسوس، افزایش واحدهای گشتی و تمرکز بر نقاط جرم خیز، مبارزه با قاچاق کالا و ارز را به عنوان یک اولویت از ابتدای سال جاری تشدید کرده است.

وی افزود: در نتیجه اقدامات و تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران پلیس آگاهی طی یک عملیات غافلگیر کننده، ۶ دستگاه خودرو شوتی حامل انواع کالای قاچاق در محور مواصلاتی "عسلویه-فیروزآباد" توقیف شدند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد اضافه کرد: مأموران در بازرسی از خودروهای شوتی انواع کالای قاچاق از نوع اسپیلت، لوازم خانگی، ابزار آلات، شیر آلات، انواع پوشاک و گردو خارجی کشف کردند.

جوکار با بیان اینکه در این راستا ۶ راننده متخلف پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه ۶ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کد خبر 716018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.