۵هزار تن ریل مورد نیاز راه‌آهن اردبیل - میانه تأمین می‌شود

وزیر راه و شهرسازی از تعهد برای تحویل پنج هزار تن ریل مورد نیاز پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه جهت ریل‌گذاری و تکمیل هرچه سریع‌تر این پروژه خبر داد و گفت: هم‌چنین تا پایان سال ۷۰۰میلیارد تومان به پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، مهرداد بذرپاش _ظهر امروز شنبه نهم دی_ در جریان بازدید از ایستگاه راه‌آهن اردبیل، اظهار کرد: ۵ هزار تن ریل باقی‌مانده پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه را خودمان متعهد می‌شویم که هرچه سریع‌تر جهت تکمیل ریل‌گذاری به پروژه تحویل داده شود.

وی افزود: با توجه به ضرورت نیاز مالی برای پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه، از طریق اسناد خزانه تا پایان سال ۷۰۰ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص می‌یابد.

اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل عرشه‌گذاری

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: همین امروز بعد از نشست، جهت تکمیل لاینیگ و عرشه‌گذاری نزدیک به ۱۸۰ میلیارد تومان برای پروژه در نظر گرفتیم تا هرچه سریع‌تر موارد مطرح‌شده تکمیل شود.

بذرپاش با تأکید بر پرداخت به‌موقع مطالبات پیمانکاران، ادامه داد: امیدواریم با منابع اختصاص‌یافته پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه در اسرع وقت تحویل مردم استان اردبیل شود.

وی گفت: پروژه نزدیک به ۲۰ ساله راه‌آهن اردبیل - میانه جزو اولویت‌های اصلی دولت است و در این راستا همه منابع مالی موجود در حد وسع به میدان آورده می‌شود تا این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد که از هیچ کمک و اقدامی دریغ نخواهیم کرد.

کد خبر 716006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.