دسترسی به دو سوی ریل راه‌آهن در قم تسهیل می‌شود

مدیر منطقه دو شهرداری قم با اشاره به اجرای سومین زیرگذر ریل راه‌آهن در این منطقه گفت: با اجرای این پروژه دسترسی دو سویه ریل راه‌آهن تسهیل می‌شود.

سیدرضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اینکه اجرای پروژه‌های شاخص در منطقه نیازمند تملکات است، اظهار کرد: تملک املاک باقی‌مانده در بلوار جمهوری، بلوار بنی‌فضل و خیابان جمهوری از پروژه‌های شاخصی است که به‌زودی به پایان خواهد رسید.

وی افزود: در حال حاضر ۱۰ میلیارد تومان در ردیف بودجه سال جاری برای تملکات پیش‌بینی شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با اشاره به احداث پارکینگ جوادالائمه (ع) خاطرنشان کرد: به دنبال احداث پارکینگ در سال جاری، ۵۰۰ متر از خیابان جوادالائمه (ع) تملک شده و ۵۰۰ متر دیگر آن باقی مانده است.

حسینی از وجود مشکلاتی در تملک پلاک برای پارکینگ جوادالائمه (ع) خبر داد و اضافه کرد: با معاونت حمل‌ونقل و ترافیک مکاتباتی انجام شده است تا از خرید دو پلاک در بحر میدان توحید به دلیل افزایش قیمت منصرف شود و دو پلاک پشت بحر را جایگزین آن کنیم.

وی با اشاره به دیگر پروژه‌های پیش‌بینی‌شده و شاخص در منطقه دو گفت: در راستای توسعه منطقه و کاهش ترافیک در عبور و مرور شهروندان، پروژه احداث زیرگذر پاسداران با مشارکت اداره کل راه‌آهن انجام می‌شود.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با اشاره به زمان عملیاتی شدن این پروژه ادامه داد: در تلاش هستیم تا به محض رسیدن باکس‌هایی از طرف اداره کل راه‌آهن، پروژه احداث زیرگذر پاسداران را در سال جاری آغاز کنیم.

به گزارش ایمنا، پس از احداث زیرگذر علامه طباطبایی و شهدای پرواز، احداث پروژه زیرگذر پاسداران سومین زیرگذری است که در منطقه دو اجرایی می‌شود.

کد خبر 715993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر علی IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    3 0
    زودتر این پروژه زیر گذرپاسداران شروع کنید خسته شدیم از این ترافیک جوادالائمه.