عصرانه خبری شهرهای ایران در ۹ دی‌

در این بسته خبری از پارکینگ‌های اردبیل مکانیزه می‌شود تا بیش از ۲۳۰ میلیارد تومان صرف پروژه‌های شهرداری کرمان می شود و روزانه حداقل ۵۰۰ تن از زباله‌های تولیدی در تبریز باید فرآوری و بازیافت شود را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

"جاده سلامت" خرم آباد آسفالت شد

فرشید فلاحی نژاد، معاون عمرانی شهرداری خرم آباد گفت: عملیات آسفالت جاده سلامت خرم آباد با پایان یافتن عملیات زیرسازی این جاده انجام گرفت.

سرنوشت پل حافظ تهران تا پایان دی جاری مشخص می‌شود

هادی حق بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران سرنوشت جمع آوری و یا استحکام بخشی پل حافظ بزودی (تا پایان دی ماه) مشخص خواهد شد، گفت: شرایط موجود این پل، نیاز به انجام اقدامات عمرانی را قطعی کرده است.

آتش‌سوزی در پاساژ سعدی شهر ساری مهار شد

علی دومیرکلایی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: آتش سوزی در پاساژ سعدی در انتهای خیابان قارن شهر ساری مهار شده است.

تحول زیست‌محیطی حمل‌ونقل عمومی کرج در راه است

مهرداد کیانی، شهردار کرج با اشاره به توسعه حمل و نقل عمومی در دک بخش ریلی و اتوبوسرانی اعلام کرد: تحول زیست محیطی در بخش حمل و نقل عمومی این کلانشهر در راه است.

روزانه حداقل ۵۰۰ تن از زباله‌های تولیدی در تبریز باید فرآوری و بازیافت شود

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز با بیان اینکه در این شهر روزانه حدود یک هزار تن زباله تولید و جمع آوری می‌شود، گفت: روزانه حداقل ۵۰ درصد و معادل ۵۰۰ تن از این زباله‌ها باید فرآوری و بازیافت شده و به ارزش افزوده تبدیل شود.

ساماندهی مسیر شهری سفر کرمانشاه-کربلا در اولویت است

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه گفت: ساماندهی مسیر شهری سفر کرمانشاه-کربلا در اولویت قرار دارد و وعده‌هایی برای این ساماندهی از سوی مسئولان داده شد.

بیش از ۲۳۰ میلیارد تومان صرف پروژه‌های شهرداری کرمان می‌شود

سعید شعرباف، شهردار کرمان گفت: در جشنواره پروژه‌های شهرداری کرمان بیش از ۲۳۰ میلیارد تومان صرف کلنگ‌زنی و افتتاح ۱۰ مجموعه‌پروژه می‌شود.

پارکینگ‌های اردبیل مکانیزه می‌شوند

محمود صفری، شهردار اردبیل گفت: در راستای تلاش برای بهبود خدمات شهری، کلیه پارکینگ‌های شهر اردبیل به سیستم‌های مکانیزه مجهز می‌شوند.

کد خبر 715970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.