ورود دادستانی فریدونکنار به مسئله بازار فروش پرندگان مهاجر

دادستان فریدونکنار از تعطیلی بازار غیرقانونی فروش پرندگان مهاجر در این شهرستان با صدور دستور قضایی خبر داد و گفت: با نظارت دقیق و جدی دادستانی فریدونکنار با متخلفان شکار و فروش غیرقانونی پرندگان مهاجر در این شهرستان برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران و به نقل روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت‌الاسلام سیدجواد هاشمی اظهار کرد: ساماندهی شکار و زنده‌گیری پرندگان وحشی در تالاب فریدونکنار در مسیر بهره‌برداری صحیح قرار دارد.

وی افزود: مأموران محیط زیست با صدور دستور قضائی به صورت لحظه‌ای و مستمر در حال رصد بازار مذکور هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، اقدام لازم قانونی صورت خواهد گرفت.

دادستان فریدونکنار خاطرنشان کرد: با حذف بازار غیر قانونی سوداگری پرندگان مهاجر، بهره‌برداری به سمت و سوی استفاده پایدار هدایت شده و در این راستا دستگاه قضائی استان نیز همواره پشتوانه‌ای قدرتمند برای حفاظت از محیط زیست خواهد بود.

هاشمی از حمایت‌های همه‌جانبه مسئولان اجرایی فریدونکنار در جمع‌آوری بازار غیرقانونی پرندگان مهاجر این شهرستان تقدیر و تاکید کرد: دادستانی به صورت ویژه با رصد این موضوع از توسعه و ترویج فعالیت‌های گردشگری و پرنده‌نگری برای بقای منطقه حمایت خواهد کرد.

کد خبر 715966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.