جبهه مقاومت در دنیا با نام سردار سلیمانی عجین است

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: همان‌گونه که دنیا انقلاب اسلامی را نام امام خمینی (ره) می‌شناسد، جبهه مقاومت نیز با نام شهید سلیمانی عجین شده‌ است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد حسنعلی عزت‌خواه امروز _شنبه نهم دی_ در آئین گرامیداشت نهم دی در جمع کارکنان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نهم دی را یادآور ماندگارترین حماسه میلیونی مردم ولایت مدار و انقلابی ایران اسلامی در حمایت از اصل نظام و ولایت فقیه دانست و اظهار کرد: مردم بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر با حضور باشکوه خود در راهپیمایی نه دی ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زده و و برگ زرین دیگری را به کارنامه همیشه درخشان خود افزودند.

وی افزود: نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در روز نهم دی ماه ۱۳۸۸، مشروعیت سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش میلیونی مردم در سراسر کشور به جهانیان اعلام گردید.

عزت‌خواه با بیان اینکه جبهه مقاومت بی‌نام شهید سلیمانی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست، تصریح کرد: امروز اگر در دنیا انقلاب اسلامی را به نام امام خمینی (ره) می‌شناسند، مقاومت را به نام سپهبد شهید سلیمانی به یاد می‌آورند.

در ادامه این آئین حجت‌الاسلام اندرزیان، استاد حوزه و دانشگاه روز نهم دی را روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: مردم ایران اسلامی در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.

وی اضافه کرد: روز نهم دی روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرت و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده‌اند هرگز نه راه را گم می‌کنند و از ولایت‌فقیه به عنوان راهبر واقعی دست برنمی‌دارند.

استاد حوزه و دانشگاه به در پیش رو بودن سالگرد شهادت سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: شهید سلیمانی امروز نه به عنوان یک فرد بلکه به عنوان یک مکتب الهام‌بخش بوده و به عنوان الگویی تکرارناشدنی در عصر حاضر تبدیل شده است.

کد خبر 715950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.