پیش‌نویس برنامه و بودجه سال آینده ۵ منطقه شهرداری اصفهان نهایی شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با اشاره به برگزاری جلسات تدوین نهایی برنامه و بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان گفت: پیش‌نویس‌های اولیه با مناطق ۱۱، ۲، ۶، ۴ و ۱۳ برای موازنه منابع و مصارف آن‌ها، به دست آمده بود و امروز در این جلسه این پیش‌نویس مرور و نهایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید ابراهیمی امروز _شنبه نهم دی_ در جلسه تدوین نهایی برنامه و بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان اظهار کرد: این جلسات شامل جلسات شورای راهبری، شورای عالی برنامه‌ریزی و جلسات شورای سیاست‌گذاری از مرداد سال جاری تاکنون برای تعیین تکلیف پروژه‌ها آغاز و از اواخر شهریور به مباحث مربوط به برآورد منابع پرداخته شده است تا به نوعی سهم درآمدها نیز مشخص شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سهم مبالغ جاری و مستمر عمرانی پروژه‌ها توسط کارگروه جاری و ارتباط مستمر مشخص شده است، افزود: خالص عمرانی در مناطق مختلف بین پروژه‌های محله‌محور، منطقه‌ای، مهم منطقه‌ای و شاخص توزیع خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان تصریح کرد: در جلسات گذشته با حضور مناطق مختلف شهرداری اصفهان و نمایندگان معاونت‌ها و سازمان‌های مرتبط، پیش‌نویس‌های اولیه با مناطق ۱۱، ۲، ۶، ۴ و ۱۳ یعنی برآورد منابع (سهم متمرکزی که پرداخت یا سهم محرومیتی که دریافت می‌کنند) برای موازنه منابع و مصارف آن‌ها، به دست آمده بود و امروز در این جلسه این پیش‌نویس مرور و نهایی شد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه این جلسات با حضور دیگر مناطق شهرداری اصفهان ادامه خواهد داشت تا اعداد و ارقام به دست آمده را نهایی کنیم، گفت: در جلسه گذشته نیز ارقام درشتی که شامل پروژه‌های بزرگ شهرداری مرکزی از جمله رینگ حفاظتی و قطار شهری می‌شود، مورد بررسی قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری این جلسات و بررسی و نهایی‌کردن این ارقام برای رسیدن به تعادل کلی بین منابع و مصارف مناطق و سازمان‌های شهرداری است، افزود: به‌طور قطع در ایجاد این تعادل دو اتفاق رخ خواهد داد؛ یا باید به منابع اضافه شود یا باید در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنیم تا تعادل هر منطقه به دست آید.

کد خبر 715948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.