صدور بیش از ۱۹ هزار جلد گذرنامه طی یک ماه در اصفهان

رئیس پلیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از صدور ۱۹ هزار و ۴۵ جلد گذرنامه در آذرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ نعمت‌الله طاهرپور اظهار کرد: در آذرماه سال جاری ۱۹ هزار و ۴۵ جلد گذرنامه در استان صادر شده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجهی داشته است.

وی افزود: صدور این تعداد گذرنامه در طول یک ماه نشان می‌دهد که به طور میانگین در هر روز کاری بیش از یک هزار جلد گذرنامه صادر شده است و نشان از حجم بالای مراجعه کنندگان به این پلیس دارد.

رئیس پلیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: تهیه، تنظیم و صدور گذرنامه مراحل بسیار زیادی دارد، اما با همت و مجاهدت و تلاش شبانه روزی کارکنان مجموعه پلیس مهاجرت و گذرنامه استان بدون هیچ مشکل و تأخیری صدور گذرنامه انجام و به شهروندان ارائه خدمات شده و این خدمت‌رسانی رضایتمندی آنان را نیز به همراه داشته است.

سرهنگ طاهرپور با اشاره به در پیش بودن سفر زیارتی شهروندان به کشور عربستان به منظور حضور در مراسم معنوی حج عُمره، ادامه داد: افرادی که گذرنامه ندارند یا مدت گذرنامه آنان گذشته است، هر چه زودتر برای صدور یا تمدید گذرنامه خود اقدام کنند.

کد خبر 715947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.