حماسه ٩ دی ریزش‌های فتنه ٨٨ را به رویش‌ها تبدیل کرد

امام جمعه شهرستان نطنز گفت: یکی از شاخص‌های مهم قیام نهم دی‌ماه این بود که مردم به تدریج متوجه توطئه و نیرنگ فتنه‌گران شدند و ریزش‌های فتنه ۸۸ به رویش‌هایی تبدیل شد که در نهم دی خود را نشان دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام محمد یعقوبی صبح امروز _شنبه نهم دی_ در آئین گرامیداشت حماسه نهم دی در جمع مردم نطنز اظهار کرد: ۹ دی از الطاف الهی به ملت بزرگ ایران و انقلاب اسلامی و پاسداشت خون شهدایی بود که جان خود را برای تحقق این انقلاب نثار کردند.

وی افزود: مردم بزرگ ایران اسلامی در ۹ دی حماسه‌ای آفریدند که نه تنها فتنه ۸۸ را خنثی بلکه دشمنان این ملت و انقلاب را متحیر کرد.

امام جمعه شهرستان نطنز بزرگداشت یوم الله ۹ دی را تقویت کننده یقین مردم برای ایستادگی در راه حق دانست و خاطرنشان کرد: تا زمانی که دین خداوند را یاری کنیم، نصرت خدا نیز همراه ما خواهد بود و تا زمانی که در این مسیر حرکت می‌کنیم نباید نگران فتنه‌های دشمن باشیم.

حجت‌الاسلام یعقوبی اضافه کرد: یکی از شاخص‌های مهم قیام نهم دی ماه ماه این بود که مردم به تدریج متوجه توطئه و نیرنگ فتنه گران شدند و ریزش‌های فتنه ۸۸ به رویش‌هایی تبدیل شد که در نهم دی ماه خود را نشان دادند.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام و نظام برای ضربه زدن به مشروعیت سیاسی نظام درصدد هستند تا مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را خدشه دار کنند و مردم را از حضور در این میدان سیاسی ناامید نمایند ولی قطعاً این بار نیز با حضور حداکثری مردم در انتخابات تیرشان به سنگ خواهد خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مراسم راهپیمایی حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم و مسؤولان در شهر نطنز برگزار شد.

کد خبر 715913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.