حماسه ۹ دی، بیعت دوباره ملت با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار مرکزی با صدور پیامی مشترک به مناسبت فرارسیدن نهم دی‌ و میثاق امت با ولایت، این روز را یادآور حضور آگاهانه مردم ایران اسلامی در بیعتی دوباره با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری عنوان کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی و فرزاد مخلص‌الائمه پیام مشترکی به مناسبت فرارسیدن ۹ دی آورده‌اند:

«نهم دی‌ماه تجلی بصیرت، بلوغ سیاسی و پیوند ناگسستنی ملت شریف ایران اسلامی با ولایت است. نهم دی‌ماه روزی است که ملت بصیر و آگاه ما در یک حماسه فراگیر غرورآفرین با حضور خود چشم فتنه را کور کرد و بار دیگر با راهپیمایی شکوهمند خود از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه پاسداری نمود و دست رد بر سینه فتنه‌گران زد و توطئه منافقان و کوردلان و آشوب طلبان و اربابان آن‌ها را خنثی کرد.

روز ۹ دی بحق یکی از ایام الله است که دست جنایت‌کاران و بیگانه‌پرستان و دیوسیرتان برای ملت آگاه ایران رو شد و پایگاه فتنه‌گران ریا و تزویر فروریخت.

در روز نهم دی‌ماه فتنه آنان که چندین ماه در گوشه و کنار کشور آشوب و فتنه به راه انداخته بودند و درصدد فتنه‌گری و توطئه بودند و در روز عاشورا ماهیت خود را با اسائه ادب به ساحت قدسیان و عاشوراییان و کربلاییان و مکتب انسان‌ساز و جهاد و شهادت نشان دادند، خنثی شد و ملت شریف ایران اسلامی یک‌بار دیگر فریاد صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی را سر دادند به دشمنان داخلی و خارجی نشان دادند هرگز از مسیر انقلاب اسلامی خارج نمی‌شوند.

خلق حماسه نهم دی، یادآور حضور آگاهانه مردم ایران اسلامی در بیعتی دوباره با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است که خط بطلانی بر همه توطئه‌ها و حمایت‌های آشکار سران استکبار جهانی و هجمه‌های رسانه‌ای آنان کشیدند و نقطه عطفی را در تاریخ انقلاب اسلامی به وجود آوردند.

خداوند بزرگ را بر نعمت انقلاب اسلامی، امام راحل، رهبری فرزانه و ملت بصیر، آگاه و زمان‌شناس شاکریم و از درگاه کریمانه‌اش خواستاریم تا ملت ما را در جهت اعتلای کلمةالله و مرزبانی از اسلام، امامت، فقاهت، و عدالت نصرت عطا فرماید.»

کد خبر 715911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.