مجامع بین‌المللی اقدام مؤثری برای توقف جنایات در غزه نداشته‌اند

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: آمریکایی که دم از حقوق بشر می‌زند، امروز رفتار نژادپرستانه‌ای را اتخاذ کرده است و مجامع بین‌المللی نیز نتوانسته‌اند اقدام مؤثری برای توقف این جنایات در غزه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرلشکر سیدیحیی صفوی امروز _شنبه نهم دی_ به مناسبت آغاز دهه بصیرت، مچنین در آستانه شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، در آئین رونمایی از دستاوردهای علمی و پژوهشی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی اظهار کرد: صمیمانه از حضور و همکاری تمام اندیشمندان، اساتید و پژوهشگران در پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی، سپاسگزارم.

وی افزود: تولید علم باید متناسب به نیازهای کشورمان باشد و برنامه هفتم توسعه نیز باید متناسب با نیاز کشور و البته شرایط بین‌المللی و منطقه‌ای باشد.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: من اعتقاد دارم یکی از ارکان دسترسی به تمدن نوین اسلامی با محوریت انقلاب اسلامی، همچنین یکی از اساسی‌ترین سیاست‌های کلان کشور برای رسیدن به وضعیت مطلوب در تمام حوزه‌ها، تولید علم و نظریه‌هایی است که از دل پژوهش‌های ما به ثمر می‌رسد.

سرلشکر صفوی گفت: مباحث دفاعی امنیتی، اقتصادی و فرهنگی و همه این موارد حلقه‌های به هم پیوسته است، یعنی اگر یکی از این موارد دچار ضعف شود، سایر موارد هم ضعیف می‌شود، بنابراین باید نگاه کلی به تمام موارد داشته باشیم.

وی اظهار کرد: واقعیت این است که در کشورهای منطقه تحولات جدیدی در حال رخ دادن است؛ یمن با رویکرد خود در مقابله با رژیم صهیونیستی راهبرد جدیدی را ایجاد کرده، مقاومت حدود سه ماهه فلسطین نیز تحول ایجاد کرده است.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا تأکید کرد: جبهه مقاومت در فلسطین و غزه با بیش از ۲۱ هزار شهید، بیش از ۸۰ روز است که مورد ظلم واقع شده است و همه دنیا هم این ظلم را از صهیونیست‌ها مشاهده می‌کنند و به جنایت‌های آن‌ها آگاه هستند، اما می‌بینید که آمریکای جنایتکار نگاه نژادپرستانه به فلسطینی‌ها دارد و بر اساس نوشته‌های یهود آن‌ها را حیواناتی می‌داند که باید کشته شوند.

سرلشکر صفوی تصریح کرد: آمریکایی که دم از حقوق بشر می‌زند، امروز رفتار نژادپرستانه‌ای را اتخاذ کرده و نشان داده است که جان انسان اروپایی و آمریکایی برای آن‌ها از ارزش بیشتری مقابل جان انسان آسیایی برخوردار است؛ مجامع بین‌المللی نیز نتوانسته‌اند اقدام مؤثری برای توقف این جنایات داشته باشند.

وی تأکید کرد: جهان‌بینی ما انسان‌محور است و ما باید بنا بر تأکید امامین انقلاب اسلامی و شهدا همواره به علم و فناوری در کشور توجه ویژه‌ای داشته باشیم تا همین مسئله سبب ارتقا و رشد کشور شود.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در پایان گفت: ما باید علم را تبدیل به عمل کنیم و بدانیم کسانی در تاریخ می‌مانند که علم خود را برای خدا عملی کرده باشند. امیدواریم خروجی‌های پژوهشی در خصوص سیاست‌های مقام معظم رهبری درباره دفاع مقدس و مقاومت تا دو سه سال آینده داشته باشیم.

منبع: فارس

کد خبر 715900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.