جذب نیروی توانمند دغدغه سازمان‌ها

مدیر رشد بازاریابی شرکت جاب‌ویژن گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها بهانه‌ای است برای آنکه سازمان‌ها و شرکت‌ها توجه ویژه‌ای به حوزه منابع انسانی داشته باشند، همچنین موجب می‌شود با روش‌های جدیدی برای جذب افراد توانمند و کاهش بهره‌وری روبه‌رو شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سهیل توکلی صبح امروز _شنبه نهم دی_ در نشست خبری دومین نمایشگاه کار اصفهان اظهار کرد: نمایشگاه دو سمت دارد که یک سمت آن کارجو و سمت دیگر کارفرما هستند که با برگزاری این نمایشگاه هر دو باید نفع خود را داشته باشند.

وی افزود: اگر از سمت کارجو به موضوع نگاه کنیم این نمایشگاه یک فرصت استثنایی است که بتواند به‌طور مستقیم و بدون واسطه با منابع انسانی سازمان‌های خوب شهر خودش صحبت کند، همچنین با نیازمندی‌ها و مهارت‌های آن‌ها آشنا شود و دریک مدت زمان کوتاه بتواند رزومه خود را به این سازمان‌ها ارائه کند.

مدیر رشد بازاریابی شرکت جاب‌ویژن ادامه داد: حال اگر از دید کارفرماها به این موضوع نگاه کنیم، آن‌ها هم این فرصت را خواهند داشت که افرادی که رزومه ارسال می‌کنند به صورت حضوری در مدت زمان کوتاه بررسی شوند، همچنین با این بررسی می‌توانند در مدت زمان کوتاهی متوجه شوند که آیا شخص نیازمندی‌های آن‌ها را رفع می‌کند و مناسب شرکت و سازمان است یا خیر و پروسه‌های استخدامی آن‌ها ساده‌تر شود.

توکلی افزود: گاهی با شرکت‌های مواجه می‌شویم که تسهیلات و امکانات خوبی را برای کارجو و کارمندان خود فراهم کرده‌اند، اما کسی از آن شرکت و خدماتش خبری ندارد و نمایشگاه فرصتی برای این سازمان‌ها است که بتوانند خود را به کارجوها معرفی کنند و به آن‌ها ثابت کنند که چرا این سازمان‌ها مکان مناسبی است و کارجو باید آن‌ها را انتخاب کند.

وی درباره موضوع برند کارفرما گفت: امروز یکی از دغدغه‌های شرکت‌ها جذب نیروی توانمند است و این موضوع موجب شده است که شرکت‌های بزرگ برای جذب نیروی متخصص خود را به بهترین شکل به آن‌ها معرفی کنند تا انتخاب اول این افراد متخصص و توانمند باشند.

مدیر رشد بازاریابی شرکت جاب‌ویژن عنوان کرد: اگر شهر بزرگی همچون اصفهان نسبت به این موضوع بی‌توجه باشد، موجب می‌شود کارجو نسبت به حق انتخاب‌های خود سازمانی را انتخاب کند که تسهیلات بیشتری را ارائه می‌دهد و برند قوی‌تری دارد که منجر به مهاجرت این نیرو از شهر خواهد شد و در عمل شهر با کمبود نیروی کارآمد روبه‌رو خواهد شد و موضوع دیگری که با آن مواجه خواهد شد این است که نیروهای توانمند خود را از دست می‌دهد و سازمان‌های استان با مشکل جذب افراد توانمند روبه‌رو خواهند شد.

توکلی افزود: برگزاری این نمایشگاه‌ها بهانه‌ای است برای آنکه سازمان‌ها و شرکت‌ها توجه ویژه‌ای به حوزه منابع انسانی داشته باشند، همچنین موجب می‌شود با روش‌های جدیدی برای جذب افراد توانمند و کاهش بهره‌وری روبه‌رو شوند.

کد خبر 715896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.