اعتماد مردم به ولایت، حافظ انقلاب است + فیلم

جانشین سازمان عقیدتی‌سیاسی وزارت دفاع گفت: ملت ایران به امام و رهبری اعتماد دارد و همین اعتماد مردم به ولایت، انقلاب را حفظ کرده است که هر توطئه‌ای که دشمن طراحی می‌کند با شکست روبه‌رو می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، حجت‌الاسلام علی شیرازی امروز _شنبه نهم دی_ در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که در سالن آزادی شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه نبوت پیامبران زمینه‌سازی برای بندگی، اتصال انسان‌ها به خداوند و نفی طاغوت بوده است که طاغوت در دو شکل هوا و هوس‌های درونی و مبارزه با سران کفر و استکبار شکل می‌گیرد.

وی افزود: تکلیف ما در این مسیر مشخص است چون راهی جز مبارزه با طاغوت برای رفتن به سمت خدا نداریم که این راه مشقت‌ها و سختی‌های خاص خود را دارد.

جانشین سازمان عقیدتی‌سیاسی وزارت دفاع اضافه کرد: از همان روزی که ملت ایران زیر پرچم امام راحل حرکت کرد، طاغوتیان وارد عرصه شدند و خواستند که از مردم ما انتقام بگیرند که در سرآغاز این حرکت به سراغ استان کردستان آمدند.

حجت‌الاسلام شیرازی ادامه داد: دشمنان نظام خیال می‌کردند که مردم این استان مقابل نظام می‌ایستند، در صورتی که ملت ما متحد است و در آن اختلاف بر سر مذهب شیعه و سنی و قومیت‌ها جایگاهی ندارد.

وی تصریح کرد: در دوران جنگ تحمیلی از جای جای کشور برای کمک به کردستان آمدند و خون شیعه و سنی، فارس، کرد، ترک، لر و بلوچ برای دفاع از نظام در این سرزمین ریخته شده و درهم آمیخته است.

اعتماد مردم به ولایت، حافظ انقلاب است + فیلم

ملت ایران پای انقلاب و نظام ایستاده است

جانشین سازمان عقیدتی‌سیاسی وزارت دفاع اضافه کرد: زمانی که دشمنان نظام دیدند در جنگ تحمیلی راه به جایی نمی‌برند، از سال ۱۳۶۵ تاکنون به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی روی آوردند که در این عرصه نیز ملت ایران پای انقلاب و نظام ایستاده است.

حجت‌الاسلام شیرازی تاکید کرد: ملت ایران به امام و رهبری اعتماد دارد و همین اعتماد مردم به ولایت، انقلاب را حفظ کرده است که هر توطئه‌ای که دشمن طراحی می‌کند با شکست روبه‌رو می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر دشمنان نظام وارد فاز فتنه شده‌اند و هر ۱۰ سال با طراحی یک فتنه به دنبال انتقام از ملت ایران هستند که از جمله آن می‌توان به فتنه سال‌های ۷۸، ۸۸ و ۹۸ اشاره کرد.

جانشین سازمان عقیدتی‌سیاسی وزارت دفاع به بازخوانی وقایع فتنه سال ۱۳۸۸ پرداخت و گفت: در فتنه سال ۸۸ موضوع انتخابات بهانه بود و تقلب رمز آشوب اغتشاشگران و دشمنان بود چون حتی سران فتنه نیز می‌دانستند که تقلبی در انتخابات صورت نگرفته بود.

حجت‌الاسلام شیرازی اضافه کرد: با بصیرت مردم در نهم دی سال ۱۳۸۸ فتنه خاموش شد، اما دشمن دست از تلاش برنداشتند و در هر زمانی به دنبال فتنه جدید و راه‌اندازی آشوب در کشورمان است که از آن جمله می‌توان به اتفاقات سال گذشته اشاره کرد.

وی تاکید کرد: دشمن بداند که ملت ایران بیش از ۴۰ سال است که پای انقلاب، دین، ارزش‌ها و قرآن ایستاده است و از آرمان‌های خود عقب‌نشینی نمی‌کند.

اعتماد مردم به ولایت، حافظ انقلاب است + فیلم

۹ دی، روز تجلی بصیرت و میثاق امت با ولایت است

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: ۹ دی روز تجلی بصیرت و میثاق امت با ولایت است و مردم نشان دادند که خط قرمز آن‌ها امام، رهبری و نظام است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در سال ۸۸ به دنبال یک کودتای تمام‌عیار سیاسی بودند، اما مردم نگذاشتند که آن‌ها راه به جایی ببرند چون دل در گرو نظام و رهبری داشتند.

به گزارش ایمنا، مردم حاضر در سالن آزادی شهر سنندج امروز با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فتنه‌گر بار دیگر با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

کد خبر 715891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.