۹ دی روز بصیرت و میثاق با رهبری و امامت است

شهردار تهران با بیان اینکه ۹ دی روز بصیرت و میثاق با رهبری و امامت است، گفت: دشمنان سال ۸۸ به بهانه انتخابات مردم را رودرروی هم قرار دادند، اما در نهایت با بصیرت مردم شکست خوردند و ناکام ماندند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا زاکانی امروز _شنبه نهم دی‌_ در گردهمایی عوامل انتخابات شهر تهران که هم‌زمان با سالروز حماسه ۹ دی، در برج میلاد، برگزار شد، اظهار کرد: ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با رهبری و امامت است؛ دشمنان سال ۸۸ برای اولین بار شرایطی اتفاق افتاد که به انتخابات ربط داشت و مردم را به این بهانه روبه‌روی هم قرار دادند.

وی افزود: گرچه هشت‌ماه کشور درگیر آن اتفاقات ناخوشایند بود، اما ۹ دی پایانی بر این فتنه بود.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: سال ۹۸ به بهانه اقتصادی و سال پیش نیز به بهانه‌ای بی‌مورد، بهایی سنگین به کشور تحمیل شد و هنوز کشور در این مورد در رنج است. هر چیزی ممکن است بهانه عده‌ای برای فتنه‌انگیزی قرار گیرد، اما بصیرت و آگاهی و در صحنه بودن آن چیزی است که نیاز دیروز، امروز و فردا است.

زاکانی با اشاره به در پیش بودن انتخابات اسفند تصریح کرد: ۱۰۰ هزار خدمتگزار در شهر تهران برای اجرا و نظارت بر انتخابات زحمت می‌کشند و رهبری معظم انقلاب نیز بر رقابت، صحت، سلامت و امنیت انتخابات تاکید دارند، بنابراین باید بر این چهار موضوع دخالت داشته باشیم.

وی اضافه کرد: جمع حاضر در این گردهمایی باید مشارکت مردم را برانگیزند اما در عین حال باید زمینه اطمینان از رأی مردم را هم فراهم کنند؛ مردم به اتکای تلاش شما پای صندوق‌های رأی می‌آیند، رقابت یک امر قهری بین افراد و گروه‌ها است، اما دستگاه نظارتی امین است و دقت می‌کند، بنابراین بسترها برای برگزاری انتخاباتی امن و باشکوه مهیا است.

شهردار تهران گفت: حضور شما ۱۰۰ هزار نفر، تضمین سلامت و مشارکت از قبل و بعد انتخابات است و این افتخار نظام است که انتخابات متعددی را طی چهل سال گذشته برگزار کرده است.

زاکانی افزود: در شهر تهران در خدمت شما بر اساس این چهار سیاست ابلاغی هستیم و در خدمت مسئولان اجرایی و نظارت برای انتخابات خواهیم بود.

کد خبر 715863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.