مردم تسلیم دسیسه‌های دشمن نخواهند شد

فرمانده سپاه سلمان گفت: مردم ما چه در فتنه سال ۸۸ و چه در فتنه‌های سال‌های بعد از آن بصیرت خود را ثابت کردند و نشان دادند که تسلیم دسیسه‌های دشمن نخواهند شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی در برنامه محوری گرامیداشت روز نهم دی که در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: نهم دی روز بصیرت و عنایت ویژه خداوند متعال است که نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در این روز مردمان ما با هوشیاری و بصیرت کافی به میدان آمدند و توانستند برنامه‌های دشمنان قسم‌خورده ما را نقش بر آب کنند.

فرمانده سپاه سلمان خاطرنشان کرد: نهم دی می‌تواند درس عبرتی برای دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی باشد که بار دیگر مردم ما را آزمایش کردند و شکست خوردند.

مردم تسلیم دسیسه‌های دشمن نخواهند شد

سردار شفائی تصریح کرد: دشمنان ما باید بدانند آزموده را آزمودن خطاست و مردم ما چه در فتنه سال ۸۸ و چه در فتنه‌های سال‌های بعد از آن بصیرت خود را ثابت کردند و نشان دادند که تسلیم دسیسه‌های دشمن نخواهند شد.

وی اضافه کرد: ۹ دی از برای مردم شریف ایران و دوست‌داران انقلاب، نقطه امید است.

فرمانده سپاه سلمان گفت: به فضل الهی و با هوشیاری و بصیرت مردم فتنه دشمنان از ابتدای انقلاب تا کنون ناکام مانده است و آن‌ها نتوانستند این انقلاب شکوهمند را متوقف کنند.

کد خبر 715843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.