ثبت جهانی دره خرم‌آباد نیازمند مشارکت است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: در تلاش برای میزبانی بهتر از مسافران نوروزی بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، عطا حسن‌پور امروز _شنبه نهم دی_ در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر اظهار کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز، باید برنامه‌ریزی دقیقی برای استقبال از میهمانان نوروزی داشته باشیم.

وی افزود: همه دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر برای میزبانی شایسته لرستان از مسافران نوروزی همکاری لازم را داشته باشند تا ضمن حفظ شأن و کرامت ماه رمضان، از مسافران نوروزی استقبال شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان با اشاره به مصوبات این جلسه، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در حوزه بهداشت و درمان، راه‌سازی و راهداری، ستاد اقامه نماز و اوقاف استان و پخش فرآورده‌های نفتی مصوباتی داشته‌ایم.

حسن‌پور با تاکید بر پیگیری مصوبات توسط دبیرخانه این ستاد در استان اضافه کرد: در شهرستان‌ها نیز مصوبات توسط فرمانداری‌ها و دستگاه‌های شهرستان‌ها اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای ثبت جهانی دره خرم‌آباد نیازمند همکاری و مشارکت انجمن‌های مردم‌نهاد هستیم، تصریح کرد: یونسکو به عنوان یک انجمن مردم‌نهاد بین‌المللی در راستای ثبت جهانی دره خرم‌آباد وظایفی دارد که در این راستا انجمن‌های مردم‌نهاد لرستان نیز می‌توانند در راستای تحقق این مهم نقش اساسی داشته باشند.

کد خبر 715826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.